arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۷۷۲۸۹
تاریخ انتشار: ۳۷ : ۱۰ - ۲۲ آبان ۱۳۹۶

وزير نيرو: برق سرپل ذهاب در کوتاهترين زمان وصل می‌شود

وزير نيرو گفت: به دليل وسعت خسارت در منطقه سرپل ذهاب و رعايت مسائل ايمني، برق رساني در اين منطقه با روشن شدن هوا پيگيري مي شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

وزير نيرو گفت: به دليل وسعت خسارت در منطقه سرپل ذهاب و رعايت مسائل ايمني، برق رساني در اين منطقه با روشن شدن هوا پيگيري مي شود.

به گزارش «انتخاب»، رضا اردکانيان که فرماندهي عمليات امدادرساني به وضعيت تامين آب و برق مناطق زلزله زده را شخصاً پيگيري مي کند، گفت: تاسيسات برق رساني سرپل ذهاب به دليل نزديکي به کانون زلزله، آسيب فراواني ديده است و از شب گذشته رسيدگي به مشکل قطع برق در اين منطقه در دستور کار است.

وي ادامه داد: در اين منطقه هيچگونه مشکلي از نظر حضور پست هاي امداد برق نداريم و با آغاز روز، رفع خسارت ها و برقراري دوباره جريان برق در اين منطقه با سرعت پيگيري مي شود.

وزير نيرو تصريح کرد: شبکه آب و برق استان هاي نزديک به مرکز وقوع زلزله يعني کرمانشاه، کردستان و ايلام در وضعيت پايدار قرار دارد و سرپل ذهاب نيز در چند ساعت آينده برق دار مي شود.

زمين لرزه اي به بزرگي 7.3 درجه در امواج دروني زمين (ريشتر) يکشنبه شب بخش هاي غربي ايران و شهرهاي مختلف عراق و مناطقي در کشورهاي ترکيه، ارمنستان، کويت، عربستان سعودي و امارات متحده عربي را لرزاند.

سخنگوي ستاد مديريت بحران کشور دقايقي پيش اعلام کرد تا کنون 207 نفر در زلزله غرب کشور کشته شده اند و تعداد مجروحين نيز به حدود 1700 نفر رسيده است.

نظرات بینندگان