arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۷۷۳۶
تاریخ انتشار: ۲۸ : ۰۱ - ۱۹ شهريور ۱۳۹۰

استيلي: هواداران به داربي اميدوار باشند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس گفت: مقابل ذوب آهن 10 موقعيت صددرصد گلزني داشتيم، هواداران با اين عملکرد به داربي اميدوار باشند. حميد استيلي پس از تساوي 2 بر 2 برابر ذوب آهن اصفهان در نشست خبري اظهار داشت: از نوع برگزاري اين مسابقه گلايه دارم، بازيکنان ملي پوش ما 48 ساعت پيش به جمع ما اضافه شدند و در اين مدت فقط خواب بودند. سازمان ليگ حتي اجازه نداد ساعت بازي ما تغيير کند آن هم در حالي که پرواز ما به تهران 12 نيمه شب بود. با اين وجود تيم ما در هر دو نيمه شرايط خوبي داشت و در نيمه دوم بهتر شديم.

وي ادامه داد: در نيمه دوم بازي هجومي تري را انجام داديم اما روي اشتباه فردي گل خورديم. ما بيش از 10 موقعيت گلزني در ديدار با ذوب آهن به دست آورديم و خوشحالم که توانستيم بازي 2 بر يک باخته را برگردانيم تا بازي مساوي شود.

استيلي در مورد عملکرد داور مسابقه گفت: داور در اين ديدار تأثيرگذار بود اما بهتر است کارشناس ها نظر بدهند. غلامرضا رضايي بازيکن دروغگويي نيست او به من گفت بازيکن ذوب آهن مرتکب خطاي پنالتي شد.

استيلي در مورد اينکه گفته بود پرسپوليس از هفته پنجم به بعد شرايط ايده الي پيدا مي کند، گفت: ما نشان داديم روز به روز بهتر مي شويم. اگر ملي پوشان ما در زمان مناسب تري در اختيار تيم ما قرار مي گرفتند امروز بهتر بازي مي کرديم اما نشان داديم که پرسپوليس روز به روز بهتر مي شود. وي در مورد اينکه هواداران مي توانند به نتيجه گيري پرسپوليس در داربي پايتخت اميدوار باشند، گفت: هواداران صد درصد اميدوار باشند. با وجود آنکه فولادشهر بالاتر از سطح درياست و بازي در آن شرايط سختي دارد اما بازيکنان ما نه از نظر بدني کم آوردند و از نظر تاکتيکي نيز بازي خوبي را انجام داديم.
نظرات بینندگان