arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۷۷۴۲۰
تاریخ انتشار: ۳۰ : ۱۷ - ۲۲ آبان ۱۳۹۶

پیام تسلیت بشار اسد به روحانی

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رئیس جمهوری سوریه در پیامی جانباختن شهروندان غرب ایران در حادثه زمین لرزه را به رئیس جمهوری اسلامی ایران تسلیت گفت و با مردم ایران ابراز همدردی کرد.

به گزارش انتخاب، بشار اسد در این پیام ضمن ابراز همدردی با خانواده های جانباختگان و آسیب دیدگان زمین لرزه در مناطق شمال غرب ایران، حمایت خود از مردم ایران اظهار داشت و افزود: اطمینان وافر دارم که ملت ایران می تواند این مصیبت را پشت سر بگذارد.
متن پیام تسلیت بشار اسد به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم
جناب دکتر حسن روحانی
رئیس جمهوری اسلامی ایران
السلام علیکم و رحمت الله و برکاته
با تاسف و اندوه فراوان خبر زمین لرزه در منطقه شمال غرب ایران - استان کرمانشاه - را که به جان باختن بیش از 200 تن و زخمی شدن 2هزار تن دیگر انجامیده و خسارات بسیاری پدید آورده است، دریافت نمودم.
اینجانب بنام ملت عرب سوریه و بنام شخص خود خالصانه ترین مراتب تسلیت را به جنابعالی، ملت دوست ایران و خانواده های مصیبت دیده عرض می نمایم.
از خداوند بزرگ و توانا برای قربانیان این حادثه رحمت واسعه و برای مصدومان آن شفای عاجل و برای خانواده های آنان صبر و شکیبایی مسالت می دارم.
اینجانب ضمن ابراز همدردی وحمایت خود را از ملت دوست ایران، اطمینان وافر دارم که ملت ایران می تواند این مصیبت را پشت سر بگذارد و از خداوند مسالت دارم جمهوری اسلامی ایران از گزندهای روزگار مصون بدارد.
برادرتان
رئیس جمهوری عربی سوریه
بشار اسد»

زلزله ای شب گذشته - یکشنبه - به بزرگی 7.3 ریشتر در شرق عراق و در نزدیکی قصرشیرین رخ داد که لرزش آن تا تهران و استان های مرکزی ایران احساس شد.
بر اساس آخرین آمار این زلزله تاکنون 341 کشته و سه هزار و 950 مصدوم داشته است.

منبع: ایرنا
نظرات بینندگان