arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۷۷۴۹
تاریخ انتشار: ۲۳ : ۰۲ - ۱۹ شهريور ۱۳۹۰

اخبار مهم "انتخاب" در 60 ثانیه/جمعه 18 شهریور

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

"60 ثانیه" عنوان خبری است که روزانه مهمترین اخبار منتشره در "انتخاب" را در یک خبر جمع آوری کند که در طی "60 ثانیه" امکان ملاحظه همه اخبار وجود دارد. این بخش، در ستون "مهمترین عناوین روز" منتشر می شود:

اخبار جمعه 18 شهریور:

تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۰ - ۲۳:۳۰
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۰ - ۲۳:۲۷
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۰ - ۲۲:۱۷
سخنگوی قوه قضاییه تاکید کرد: باید منتظر دادگاه ماند و دید که قاضی این پرونده چه تشخیصی می‌دهد و چه حکمی صادر می‌کند.
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۹:۴۷
علي مطهري نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي از اظهارت اخير رئيس‌جمهور درباره جنگ‌فرهنگي، خالقيت انسان و عشق انسان به انسان انتقاد كرد.
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۸:۵۰
وزير بهداشت علت اصلي شيوع بيماري وبا در كشور را ورود غيرقانوني اتباع بيگانه و آبياري سبزيجات با فاضلاب عنوان كرد و گفت: موارد فوتي وبا در كشور كمتر از انگشتان دست است.
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۸:۳۲
اگر مخفیگاه قذافی مشخص نشود، ممکن است این احساس در وی شکل بگیردکه می تواند در خاک لیبی بماند و رهبری مقاومت را به عهده بگیرد و یا این امکان برای وی فراهم شود که از لیبی فرار کند.
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۷:۲۶
اعضاء هیات مدیره برج میلاد در این نامه با اشاره به تخلف اخیر پیمانکار رستوران گردان و سوء استفاده برخی مغرضان از این اقدام و تخریب‌ها و هوچی گری‌های رسانه‌ای علیه مجموعه خدوم شهرداری در این باره از شهردار تهران درخواست کردند که تدبیری به منظور ارائه صحیح خدمات این مجموعه همزمان با رعایت گفتمان ارزشی ارائه کند
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۷:۱۳
رئیس جمهور امریکا عصر روز پنج شنبه پس از بارش شدید باران و جاری شدن سیل در شمال شرقی این کشور ، در ایالت نیویورک حالت فوق العاده اعلام کرد.
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۷:۰۵
قطار سریع السیر با سرعت سیصد و پنجاه و دو کیلومتر در ساعت روز گذشته در فرانسه راه اندازی شد.
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۷:۰۲
مقامات قطر بدون آنکه به جزئیات نامه اشاره کنند گفتند این نامه درباره روابط دو کشور و مسائل منطقه ای و بین المللی مورد علاقه دو کشور است.
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۶:۵۸
نماد ذوالفقار با نقش نوشته «يا علي(ع)» بر گردن اين فيلمساز آمريكايي جلب توجه مي‌كرد. او اين گردن‌آويز را بر گردن داشت و از علاقه‌اش به فرهنگ ايران و دين اسلام سخن مي‌گفت.
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۶:۵۲
رئیس کل دادگستری استان اصفهان اضافه کرد: زندانی فراری دستگیر‌شده به جرم سرقت مسلحانه به 27 سال حبس محکوم شده بود.
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۶:۵۲
دفتر امور بشر دوستانه سازمان ملل روز جمعه اعلام کرد حدود سیزده میلیون و سیصد هزار نفر در شاخ آفریقا که با بحران خشکسالی و گرسنگی روبرو است، به کمک غذایی نیاز دارند.
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۶:۴۸
جهرمی:
سید محمد جهرمی امروز در نشستی خبری با اشاره به اخبار برخی رسانه ها در مورد اختلاس 3 هزار میلیارد تومانی در بانک صادرات گفت: بحث اختلاس از بانک صادرات را اصلاح می کنم، زیرا این اختلاس از بانک صادرات نبوده و نیست.
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۶:۳۴
در ليست جديد خودروهاي سواري مجاز براي واردات سال ‌١٣٩٠ به ‌٨٥ خودرو اشاره شده كه مهلت اعتبار ورود آن‌ها در تاريخ‌هاي متفاوت از ‌١٦ مهر ماه تا ‌٢٩ اسفندماه امسال است.
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۶:۳۱
رئیس سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به زمان اعلام نتایج آزمون سراسری گفت: نتایج نهایی کنکور سراسری سال 90 تا آخر وقت فردا شنبه 19 شهریور اعلام خواهد شد و 586 هزار نفر در این دوره آزمون در دانشگاهها پذیرفته می شوند.
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۶:۲۱
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۲:۰۰
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۱:۴۷
نظرات بینندگان