arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۷۷۵۶۵
تاریخ انتشار: ۴۷ : ۱۴ - ۲۳ آبان ۱۳۹۶

پیشنهاد حضور یک جن برای نتیجه گیری در لیگ فوتبال ایران

ماجرای مربوط به جادوگری در فوتبال ایران هر لحظه ابعاد تازه‌ای به خود می‌گیرد و مدیرعامل لیگ یکی در خصوص یکی از پیشنهاداتی که به او شده به گفتگو نشست.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ماجرای مربوط به جادوگری در فوتبال ایران هر لحظه ابعاد تازه‌ای به خود می‌گیرد و مدیرعامل لیگ یکی در خصوص یکی از پیشنهاداتی که به او شده به گفتگو نشست.

علی دهشمند در گفت‌وگو با ایلنا، درباره شرایط باشگاه آلومینیوم اراک و رقابت‌های لیگ دسته اول گفت: مسائل مالی روی نتایج ما اثر گذاشته و ان شاء الله با تغییرات اوضاع مالی در نیم فصل چند بازیکن جذب می‌کنیم تا به نتایج بهتری برسیم. ما اسپانسری نداریم و زیر نظر کارخانه هستیم. به هر حال شرایط اقتصادی فعلا مطلوب نیست ولی در آینده نزدیک بهبود پیدا خواهد کرد. کارخانه در حال حاضر 800 میلیون تومان هزینه کرده و متاسفانه هنوز مشکلات مالیاتی ما برطرف نشده است. معاونین استاندار آقایان حسن بیگی، افشون و فیلی در اول فصل با ما جلسه‌ای برگزار کردند و مجمع باشگاه به شرطی اجازه همکاری داده بود که مشکلات ما برطرف شود. اگر آنها سر قول و قرارشان نیستند زودتر به ما اعلام کنند تا تکلیفمان را بدانیم. ما بالاخره انتظار داریم و اگر مشکلات باشگاه حل شود مسیری خواهد بود تا برخی مسائل استان در امر ورزش برطرف شود.

علیرضا دهشمند

وی ادامه داد: برنامه ما ادامه حضور در لیگ دسته اول است و می‌دانیم با تدابیر عوامل باشگاه این تیم روند رو به رشدی را در پیش خواهد گرفت. از حامد بصیری رضایت کامل داریم و طی چند هفته حضور ایشان روی نیمکت به نتایج مطلوبی هم دست پیدا کرده ایم. بعد از نیم فصل هواداران آلومینیوم جدید را می‌بینند. امیدواریم در رده تیم‌های پایه هم به موفقیت ادامه بدهیم چون چند بازیکن از این دسته در تیم بزرگسالان حضور دارند.

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم درباره اینکه طی چندسال حضورش در لیگ دسته اول تا به حال با جادوگری مواجه شده است یا خیر، گفت: امسال تنها یک بار جادوگری ها برملا شده؛ چند سال پیش زمانی که در همین باشگاه حضور داشتم شخصی که خودش را جادوگر معرفی کرده بود رسما به من پیشنهاد همکاری داد! در آن زمان به مراتب بیشتر بود و می‌گفتند به مهاجمتان ماده‌ای می‌‍‌دهیم تا آقای گل شود!

دهشمند افزود: کاری به اتفاقات امسال ندارم ولی کلا افرادی وجود دارند که از جهالت برخی استفاده می‌کنند و دکان باز کرده اند. این آقا که گفتم پیشنهاد همکاری داده بود با اینکه همه جا نامش منتشر شده بود دستگیر نشد. در این فصل شخصی به ما پیشنهاد نداده؛ به ما پیشنهاد داده بودند که یک جن را در زمین برای شما در زمین می‌گذاریم تا نتیجه بگیرید! در آن زمان سرپرست آلومینیوم بودم و مخالفت ما با این موضوع باعث شد تا او بگوید آلومینیوم به دسته پایین تر سقوط می‌کند. به هر حال حرف او نهایی نشد ولی به سختی در لیگ یک باقی ماندیم.

نظرات بینندگان