arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۷۷۵۸
تاریخ انتشار: ۱۱ : ۱۱ - ۱۹ شهريور ۱۳۹۰

سردار جزايري: حادثه 11 سپتامبر کار آمریکایی ها بود

معاون فرهنگي ستادكل نيروهاي مسلح گفت: اسناد زيادي دست داشتن هيات حاكمه ايالات متحده آمريكا در خلق حادثه 11 سپتامبر را به اثبات مي‌رساند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
معاون فرهنگي ستادكل نيروهاي مسلح گفت: اسناد زيادي دست داشتن هيات حاكمه ايالات متحده آمريكا در خلق حادثه 11 سپتامبر را به اثبات مي‌رساند.

به گزارش ايسنا سردار سرتيپ پاسدار سيد مسعود جزايري در سخناني به مناسبت سالگرد حادثه 11 سپتامبر در جمع دانشجويان و اساتيد برجسته علوم سياسي كشور اعلام كرد: اسناد زيادي وجود دارد كه تمامي آن‌ها دست داشتن هيات حاكمه ايالات متحده آمريكا و سيستم‌هاي ابر سرمايه‌داري جهاني در خلق حادثه 11 سپتامبر 2001 را به اثبات مي‌رساند و آن‌چه كه تاكنون مانع گرديده كه مردم اين كشور سران جنايتكار خود را به پاي ميز محاكمه بكشانند، نفوذ رسانه‌هاي صهيونيستي است كه مع‌الاسف اجازه نمي‌دهند مردم آمريكا با حقايق دردناك و پشت پرده، رژيم حاكم بر ايالات متحده آشنا بشوند.

وي گفت: اين اسناد بيانگر آن است كه هيات حاكمه آمريكا در راه رسيدن به جهاني تك قطبي و تثبيت و تسلط قدرت مطلق خود بر جهان نيازمند ايجاد يك شوك بزرگ جهاني بود و حادثه 11 سپتامبر در حقيقت موضوعي بود كه آمريكا با سوار شدن بر امواج احساسات قصد داشت از طريق آن اهداف اقتدارگرايانه خود را دنبال كند كه در راس استراتژي سلطه آمريكا شكل‌دهي خاورميانه جديد قرار داشت.

وي افزود: آمريكايي‌ها و صهيونيزم جهاني بدين وسيله قصد داشتند با يك جهش بزرگ و با ايجاد تغييرات جغرافيايي و سياسي و فرهنگي حداقل براي يكصدسال آينده سلطه خود را بر مهمترين منطقه جهان تثبيت نمايند؛ هرچند آمريكايي‌ها در راه تسلط خود عمليات‌هايي را از فيليپين تا جيبوتي و افغانستان و عراق و فلسطين و لبنان انجام داده‌اند. ليكن ناكامي تاريخي رژيم اشغالگر قدس در برابر حزب‌الله لبنان و مبارزين فلسطيني و مشكلات عديده آمريكا ناشي از لشكركشي به عراق و افغانستان از يك طرف و مقاومت‌هايي كه در برابر زياده‌خواهي‌هاي آمريكا در اقصي نقاط جهان شكل گرفته،‌ شكست‌هاي اساسي را براي اين راهبرد رقم زده است.

رييس ستاد تبليغات دفاعي كشور همچنين تصريح كرد: آمريكا نه تنها به آرمان باطل خود مبني بر سلطه بر منطقه خاورميانه به منظور اعمال مديريت بر ساير قدرت‌هاي موجود، دست نيافت، بلكه با گذشت يك دهه، آمريكايي‌ها در حال اخراج نهايي از خاورميانه هستند و هر روز كه مي‌گذرد با مشكلات و دشواري‌هاي جديدي در سياست خارجي و سياست داخلي مواجه مي‌شوند.

وي اظهار كرد: مردم آمريكا و ساير جوامع بايد از هيات حاكمه رژيم آمريكا سوال كنند، با وجود دستگاه‌هاي عريض و طويل اطلاعاتي و امنيتي آمريكايي و اروپايي و ساير رژيم‌هاي وابسته به بلوك اقتدارگرايان، چرا تا امروز نتوانسته ابعاد اين حادثه را به طور روشن و شفاف در اختيار افكار عمومي قرار بدهد و در عوض تلاش مي‌كند با استفاده از پروپاگاندا و امپرياليسم خبري، رسانه‌اي و با نمادسازي از كشورهاي اسلامي به عنوان دشمن و جوامع تروريستي صرفا به فراكني بپردازد.

وي افزود: اسلام‌هراسي اصلي‌ترين و در راس استراتژي سيستم‌هاي استكباري، قرار دارد. آمريكا با خلق اين حادثه بزرگ قصد داشت با سياه‌نمايي از اسلام و مسلمانان، جلوي نفوذ روحي و معنوي اسلام را سد نمايد و از اقبال سراسري مردم غيرمسلمان جهان به اين دين الهي جلوگيري كند؛ چراكه ليبرال دمكراسي به سرعت در معرض ورشكستگي قرار گرفته بود.

معاون فرهنگي و تبليغلات دفاعي ستاد كل نيروهاي مسلح گفت: تنها يك رويداد بزرگ كه با استفاده از عنصر رسانه به يك ابر رويداد مبدل گرديد مي‌توانست مانع چنين اتفاقي بشود؛ لذا هنوز گرد و خاك انفجار ساختمان‌هاي تجاري فرو نشسته بود كه تبليغات عليه اسلام و مسلمانان آغاز گرديد و انگشت اتهام و مجرميت به سمت اسلام نشانه روي گرديد، اين در حالي بود كه در آن زمان هنوز هيچ چيز حتي در حد حدس و گمان نيز مشخص نبود.

وي تاكيد كرد: روند جابجايي قدرت در جهان در ريل جديدي قرار گرفته است و بدون ترديد ابدئولوژي الهي برتر، جايگزين مكاتب مادي موجود خواهد شد و از آن‌جا كه اين پديده با فطرت انسان‌ها سازگار است، قدرت‌هاي استكباري رو به افول قادر به جلوگيري از آن نيستند و آمريكا بايد بپذيرد دوران امپراطوريش بسر آماده است.
نظرات بینندگان