arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۷۷۶۰
تاریخ انتشار: ۱۳ : ۱۱ - ۱۹ شهريور ۱۳۹۰

اظهارات متفاوت درباره زمان قرائت گزارش هيئت تحقيق و تفحص از شوراي عالي ايرانيان

درحالي که پيشتر اعلام شده بود گزارش تحقيق و تفحص از شوراي عالي ايرانيان شهريورماه قرائت خواهد شد ۲ عضو اين هيئت اظهارات متفاوتي درباره سرانجام اين تحقيق و تفحص ابراز داشته اند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 درحالي که پيشتر اعلام شده بود گزارش تحقيق و تفحص از شوراي عالي ايرانيان شهريورماه قرائت خواهد شد ۲ عضو اين هيئت اظهارات متفاوتي درباره سرانجام اين تحقيق و تفحص ابراز داشته اند.

داريوش قنبري سخنگوي هيئت تحقيق و تفحص از شوراي عالي ايرانيان خارج از کشور در گفت وگو با ايسنا با بيان اين که هم اکنون اسناد و مدارک ارائه شده از سوي شوراي عالي ايرانيان خارج از کشور در اختيار رئيس گروه تحقيق و تفحص قرار دارد و به دست اعضاي هيئت نرسيده است افزود: اگر روند تحقيق و تفحص سريع تر پيش مي رفت هيئت مي توانست گزارش خود را در شهريورماه ارائه کند اما اکنون با توجه به شرايط گزارش شهريورماه ارائه نمي شود.

اين درحالي است که محمد مهدي شهرياري نماينده بجنورد و عضو کميته تحقيق و تفحص از شوراي عالي ايرانيان خارج از کشور در گفت وگو با خراسان در اين مورد تصريح کرد: يکسري از سوال هايي که از سوي هيئت تحقيق و تفحص طي چند جلسه اي که با مسئولان اين شورا داشتيم مطرح و آنها نيز پاسخ دادند.

وي افزود: گزارش هايي نيز از شورا درخواست شده بود که مديريت جديد شورا پاسخ آنها را به مجلس و آقاي ابراهيمي رئيس اين کميته داده است.شهرياري تاکيد کرد: بناشد زماني براي قرائت اين گزارش ها در صحن علني مشخص شود.

وي در پاسخ به اين سوال که آيا پاسخ شوراي عالي ايرانيان به اطلاع اعضاي کميته رسيده يا خير اظهار داشت: هنوز نه اما قبل از قرائت در نشستي اين گزارش ها براي دريافت نظرها و ديدگاه هاي اعضاي هيئت به اطلاع آنان خواهد رسيد.

نظرات بینندگان