arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۷۷۷۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۵۰ : ۱۱ - ۱۹ شهريور ۱۳۹۰

نرخ هاي جديد براي آپارتمان هاي اجاره اي

برخي از موتورهاي جست وجوي اينترنتي که از طريق فضاي مجازي به خريداران و مستاجران در بازار املاک و مستغلات فايل هايي براي خريد و اجاره معرفي مي کنند به مشتريان اين اختيار را مي دهند که آنها از طريق مقايسه ارزش و امکانات واحدها يا املاک، فايل مورد نظر خود را انتخاب کنند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
در بين نرخ هاي اجاره سرسام آور در بازار اجاره مسکن فعلي، با وجود تعدادي از آژانس هاي مسکن که قصد دلالي (به اين معنا که آنها با فروشنده ها يا موجران در يک سو نيستند، بلکه در مقابل آنها هستند) ندارند و با پيشنهاد نرخ هاي منصفانه حجم زيادي از مشتريان در بازار را جذب خود مي کنند، مي توان واحدهاي اجاره اي با نرخ هاي قابل قبول يا حداقل نزديک به واقعيت را پيدا کرد.

به گزارش انتخاب، همچنين برخي از موتورهاي جست وجوي اينترنتي که از طريق فضاي مجازي به خريداران و مستاجران در بازار املاک و مستغلات فايل هايي براي خريد و اجاره معرفي مي کنند به مشتريان اين اختيار را مي دهند که آنها از طريق مقايسه ارزش و امکانات واحدها يا املاک، فايل مورد نظر خود را انتخاب کنند.

سايت ايران فايل با دسته بندي فايل هاي واحدهاي مسکوني در بازار اجاره اين امکان را براي مستاجران فراهم کرده که آنها بتوانند واحد دلخواه خود را با کمترين نرخ پيشنهادي اجاره کنند؛ چراکه ارزان ترين نرخ هاي اجاره با رنگ سبز مشخص شده است.

ستون امروز نبض بازار به معرفي تعدادي از واحدهاي مسکوني که با رنگ سبز براي اجاره به مستاجران معرفي شده، پرداخته که بدين شرح است: يک واحد مسکوني 63 متري در بلوار آلاله در خيابان آيت الله کاشاني با شرايط 15 ميليون تومان وديعه به همراه 350 هزار تومان اجاره ماهانه آماده تحويل به مستاجر است. اين واحد مسکوني از پارکينگ و انباري برخوردار و 3 سال ساخت است.

علاوه براين در منطقه سعادت آباد، 26 ميليون تومان وديعه و 250 هزار تومان اجاره ماهانه نرخ اجاره پيشنهادي براي واحدي 62 متري است که امکانات اين واحد مذکور پارکينگ و انباري است.

همچنين مالکي واحد 73 متري خود را با 11 ميليون تومان وديعه و 350 هزار تومان اجاره ماهانه به بازار اجاره تهرانپارس معرفي کرده است. اين واحد 73 متري در بلوار پروين واقع شده است.

 از سوي ديگر در خيابان يوسف آباد، خيابان جهان آرا يک واحد مسکوني 60 متري يکسال ساخت به مستاجري که 7 ميليون تومان وديعه و 450 هزار تومان اجاره ماهانه پرداخت کند، واگذار مي شود همچنين اين واحد، پارکينگ مستاجر را تامين مي کند.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
UNITED KINGDOM
|
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۹
0
2
عزیزم گول این حرفها را نخورید !!!
اگر توانستید با کسی که با این شرایط این واحد را اجاره کرده صحبت کنید بعد ملاک میشه ! فقط برای جذب مشتریه ! من زنگ زدم میگه اجاره رفته بعد میگه حالا یکی دیگه هم دارم که یکم از این گرانتره شما هم نا امید قبول میکنید حداقل شرایطش را بدونید حالا اگر ببینید از خرج لباس و پوشاک خانواده و خودتون بزنید میشه کسریتونو جبران کنه اجبارا قبول میکنید!!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۹
0
1
تهرانپارس مبلغ ماهیانه و پیش پرداختش دو برابر بلوار پروین است عزیزم کوچه با کوچه نرخها و منطقه با منطقه با هم فرق می کنند قیمت آپارتمان نوساز در بلوار پروین متری یک میلیون و ششصد است در تهرانپارس دو میلیون و هفتصد است !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
نظرات بینندگان