arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۷۷۸۱۷
تاریخ انتشار: ۳۴ : ۱۹ - ۲۴ آبان ۱۳۹۶

اعزام نیروهای جدید پلیس به مناطق زلزله‌زده و گشت‌زنی ۲۴ ساعته

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سخنگوی نیروی انتظامی از اعزام نیروهای جدید پلیس و نیروهای تشخیص هویت در مناطق زلزله زده خبر داد.

سردار سعید منتظرالمهدی در گفت‌وگو با ایسنا درباره اقدامات پلیس در مناطق زلزله زده کرمانشاه اظهار کرد: از همان دقایق نخست وقوع زمین لرزه، تیم‌های پلیس به محل حادثه اعزام شده و تامین امنیت منطقه و نیز امدادرسانی به زلزله زدگان را در دستور کار خود قرار دادند.

وی با بیان اینکه همچنان استقرار نیروهای پلیس در مناطق زلزله زده ادامه دارد، گفت: این استقرار همچنان در این مناطق ادامه خواهد داشت و ماموران یگان‌های مختلف پلیس در مناطق زلزله زده در حالت آماده باش هستند.

سخنگوی نیروی انتظامی همچنین از اعزام گردان‌های تازه نفس و نیروهای جدید به مناطق زلزله زده خبر داد و گفت: همچنین هزاران نیرو از پلیس‌های تخصصی نیز در مناطق زلزله زده مستقر هستند و این نیروها با گشت‌زنی در مناطق تامین امنیت را برعهده گرفته‌اند.

منتظرالمهدی با بیان اینکه مناطق زلزله زده از امنیت خوبی برخوردار است، گفت: همچنین با هماهنگی‌های انجام شده محموله کمک‌های مردمی توسط پلیس اسکورت شده و ماموران بر توزیع اقلام نیز نظارت دارند.

سخنگوی نیروی انتظامی با اشاره به اعزام سگ‌های تجسس پلیس به مناطق زلزله زده تصریح کرد: فعالیت اکیپ‌های سگ‌های تجسس و زنده‌یاب نیز در محل همچنان ادامه دارد.

به گفته منتظرالمهدی تیم‌های تخصصی تشخیص هویت ناجا نیز به منظور شناسایی اجسادی که ممکن است هویت‌شان قابل شناسایی نباشد در مناطق زلزله زده حضور دارند.

نظرات بینندگان