arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۷۷۸۲
تاریخ انتشار: ۴۷ : ۱۲ - ۱۹ شهريور ۱۳۹۰

فرگوسن: با بازنشستگی غریبه هستم

سرآلکس فرگوسن 69 ساله که از 25 سال قبل به عنوان مسئول فنی شیاطین سرخ با قدرت و افتخار کار می کند، در پایان سال جاری میلادی 70 ساله خواهد شد، اما با وجود چنین سن بالایی،قصد خداحافظی از مربیگری ندارد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سرمربی تیم فوتبال منچستریونایتد هیچ تصمیمی برای ترک حرفه کاری خود ندارد.
 
به گزارش انتخاب، سرآلکس فرگوسن 69 ساله که از 25 سال قبل به عنوان مسئول فنی شیاطین سرخ با قدرت و افتخار کار می کند، در پایان سال جاری میلادی 70 ساله خواهد شد، اما با وجود چنین سن بالایی،قصد خداحافظی از مربیگری ندارد.

او اظهار داشت: در طول سال همیشه با این سئوال مواجه هستم چه کسی قادر خواهد بود جانشین من شود. این موضوع برای رسانه‌ها، مردم و حتی باشگاه نیز مطرح میشود. فکر می کنم چند مربی هستند که قابلیت جانشینی من را دارند. آنها درصورتی که به اولدترافورد بیایند، به طور حتم قراردادی طولانی خواهند بست. با این حال من به هیچ‌وجه به ترک فوتبال و کناره‌گیری از شغلم نمی‌اندیشم. باور کنید با بازنشستگی غریبه هستم.

این اظهارات از طرف او در حالی عنوان می شود که به باور برخی از تحلیل‌گران و همین‌طور علاقمندان خوزه مورینیو، سرمربی رئال‌مادرید و پپ گواردیولا، سرمربی بارسلونا ظرفیت لازم برای جانشینی وی را دارند.

نظرات بینندگان