arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۷۷۸۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۴۸ : ۱۲ - ۱۹ شهريور ۱۳۹۰

آتیلا حجازی: اگرقلعه‌نويي بيايد سمت من بیاید، سلام وعليك مي‌كنم

مربي جوان تيم استقلال از بازي‌هاي تيمش رضايت كامل دارد و مي‌كوشد تا استقلال همين روند را ادامه دهد. آتيلا حجازي كه هنوز فكري در مورد نيمكت تراكتور و رويارويي با امير قلعه‌نويي نكرده، بيشتر از هر چيزي به پيروزي تيمش مقابل اين حريف سرسخت فكر مي‌كند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
مربي جوان تيم استقلال از بازي‌هاي تيمش رضايت كامل دارد و مي‌كوشد تا استقلال همين روند را ادامه دهد. آتيلا حجازي كه هنوز فكري در مورد نيمكت تراكتور و رويارويي با امير قلعه‌نويي نكرده، بيشتر از هر چيزي به پيروزي تيمش مقابل اين حريف سرسخت فكر مي‌كند.

به گزارش انتخاب به نقل از روزنامه گل، نكته قابل توجه ديگر در صحبت‌هاي آتيلا جايي بود كه پسر اسطوره در مورد انتشار بعضي از نقل‌وقول‌ها و گزارش‌ها از طرف مرحوم حجازي صحبت كرد:«اگر بابا زنده بود هيچ كس جرات نمي‌كرد چيزي از قول او چاپ كند. مردم ناصر حجازي را مي‌شناسند و بهتر است كه نقل‌‌وقول‌هايي كه از سوي او مي‌شود را باور نكنند.»

از استقلال چه خبر؟ براي بازي با تراكتور آماده هستيد؟

خدا را شكر وضعيت تيم ما خوب است و براي بازي با تراكتور آماده هستيم. تراكتور تيم خوبي است و مسلما بازي سختي را پيش‌‌رو داريم. پيش‌بيني كردن نتيجه بازي سخت است ولي ضمن احترام براي تراكتورسازي،‌ ما فقط براي برد به ميدان مي‌رويم و به دنبال سه امتياز بازي هستيم.

غيبت آندو تيموريان خللي در تركيب تيم شما ايجاد نخواهد كرد؟

آندو يكي از بازيكنان خوب و تاثيرگذار تيم ماست ولي به دليل محروميت به اين بازي نمي‌رسد.

چه كسي جانشين آندو مي‌شود؟

ما در پست آندو يك جانشين ديگر به نام كيانوش رحمتي داريم. البته كيانوش هم دچار يك آسيب‌ديدگي جزيي شده ولي ان‌شاءا... به بازي با تراكتور مي‌رسد. در مورد جاسم كرار هم شنيديم مصدوميت او برطرف شده و ان‌شاءا... مي‌تواند براي استقلال به ميدان برود.

بعضي‌ها معتقدند كه استقلال شانسي مي‌برد و شانسي نتيجه مي‌گيرد!

خودم هم صحبت‌هايي در اين مورد شنيدم ولي وقتي تيمي در اهواز چهار گل مي‌زند و پنج گل نمي‌زند، نمي‌تواند شانسي نتيجه گرفته باشد. البته شايد در بازي‌هاي قبلي ما يك كمي خوش شانسي آورديم ولي در كل استقلال خوب بازي مي‌كند و خوب نتيجه مي‌گيرد. مطمئن باشيد در بازي با تراكتور، تيم ما بهتر و روان‌تر از قبل بازي مي‌كند.

در ديدار با تراكتورسازي، استقلال ميزبان است و احتمالا شما بايد به سمت نيمكت تراكتور برويد.
خب... كه چي؟

به رويارويي با امير قلعه‌نويي كه روي نيمكت تراكتور نشسته است فكر كردي؟

راستش را بخواهي تا حالا به اين موضوع فكر نكرده‌ام... نمي‌دانم چه مي‌شود!

اگر قلعه‌نويي براي تسليت گفتن به سمت تو بيايد چه كار مي‌كني؟

باور كن كه تا حالا به اين چيزها فكر نكرده‌ بودم عجب داستاني شده‌ها! نمي‌دانم... اگر بيايد كه سلام‌وعليك مي‌كنم... مشكلي نيست...

قلعه‌نويي در مصاحبه‌اي گفته بود كه شماره شما را نداشته تا زنگ بزند و براي فوت ناصرخان تسليت بگويد!

اي آقا... شماره خانه حجازي و من را همه مردم ايران دارند... نمي‌دانم... بهتر است كه در اين مورد صحبتي نكنيم.

داربي را چطور مي‌بيني؟

مسلما داربي هميشه حساسيت‌ها و شرايط خاص خودش را دارد و ما با تمام توان وارد اين بازي مي‌شويم تا ان‌شاءا... برنده بيرون بياييم. ولي پيش از داربي بايد به مصاف تراكتورسازي برويم و فعلا به فكر اين بازي هستيم.

وضعيت اعضاي كادر فني استقلال چطور است؟ در هفته گذشته حرف و حديث‌هايي در مورد اعضاي كادر فني شما به گوش مي‌رسيد.

اصلا چنين چيزي صحت ندارد. اعضاي كادر فني استقلال تعامل و تبادل خوبي دارند. حتي قبل از هر جلسه تمرين همه چيز را با هم چك مي‌كنيم و در نهايت با نظر سرمربي تيم كارها انجام مي‌شود. من احساس مي‌كنم كه بعضي‌ها دوست دارند تيم ما را به هم بريزند و به همين دليل احتمالا چنين حرف و حديث‌هايي درست مي‌شود.

راستي هر چند وقت يكبار مطالبي روي بعضي از سايت‌ها و وبلاگ‌ها منتشر مي‌شود كه البته بعضي از آنها حتي نام ناصر حجازي را نيز براي خود انتخاب كرده‌اند. چطور مي‌شود كه در چنين شرايطي (فوت شدن ناصر حجازي) از قول او مصاحبه و مطالبي روي سايت‌ها مي‌رود و چاپ مي‌شود؟

تا امروز چند نفر اين سوال را از من پرسيده‌اند و من هم هر بار اعلام كردم كه چنين مصاحبه‌ها و مطالبي از سوي من، ناصر حجازي و حتي خانواده ما نيست.

تا به حال با چنين مساله‌اي برخورد كرده‌اي؟

همه مي‌دانند كه ناصر حجازي چه جور آدمي بود و چه اخلاق‌هايي داشت. بدون شك اگر الان ناصر حجازي زنده بود، كسي به خودش اجازه نمي‌داد چنين كاري انجام دهد. من از طريق روزنامه شما اعلام مي‌كنم كه اين مطالب و اين مصاحبه‌ها مورد تاييد ما و خانواده حجازي نيست و مردم هم مي‌دانند كه اين چيزها صحت ندارد. ناصر حجازي در طول مدتي كه زنده بود، حرف‌هايش را زد و همه اخلاق او را مي‌شناسند. من نمي‌دانم چطور بعضي‌ها از قول كسي كه حالا مرحوم شده مطلب و مصاحبه مي‌نويسند. پدر من دوستان معدودي داشت و اين برايم عجيب است كه چطور بعضي از آقايان دست به چنين كاري مي‌زنند. به هر حال باز هم اعلام مي‌كنم كه هيچ مصاحبه‌، مطلب و يا گزارشي بدون تاييد خانواده حجازي صلاحيت و صحت ندارد و از مردم مي‌خواهيم كه چنين چيز‌هايي را باور نكنند.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ایرانی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۹
0
0
چه خبر مهمی!؟؟؟؟؟
رضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۱
0
0
چرا اتیلا حجازی به جای برد تیمش به فکر دیدن امیر قلعه نوعی است
نظرات بینندگان