arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۷۷۸۹۲
تاریخ انتشار: ۰۸ : ۱۲ - ۲۵ آبان ۱۳۹۶

حق شناس: شورای شهر از تحولات اخیر در دوره نجفی حمایت می‌کند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: تحولات اخیر در دوره محمدعلی نجفی به عنوان شهردار پایتخت مورد حمایت شورای اسلامی شهر تهران است.

به گزارش ایرنا، محمد جواد حق شناس گفت: نجفی شهردار تهران برای رفع مشکلات مالی شهر حاضر به تراکم فروشی و فروختن حق شهروندان نیست و شورای اسلامی شهر در تلاش است در بحران های مالی و بدهی های شهرداری تهران در کنار شهردار باشد.
منتخبین پنجمین دوره شورای اسلامی شهر تهران مردادماه امسال با انجام رای گیری، «محمدعلی نجفی» را به عنوان سیزدهمین شهردار پایتخت انتخاب کردند.
عضو شورای اسلامی شهر تهران در ادامه با اشاره به اینکه نباید در گذشته ماند گفت: اعضای شورای اسلامی شهر تهران در انتخابات اخیر شورا رای خود را از بخش اصلاحات گرفته است ولی بدون شک در حال حاضر نماینده تمامی شهروندان در تهران است و نسبت به مسائل شهری 8 میلیون شهروند و 5 میلیون مسافرانی که در طول روز در تهران حضور دارند مسئول است و در راستای رفع نیاز آنها تلاش می کند.
وی افزود: شورای شهر تهران با هدف جلب رضایت شهروندان تهران به دنبال کاهش رنج مردم شهر است و اصولگرا و اصلاح طلب برای ما در شورای شهر تفاوتی ندارد و ما با نگاه 21+1 در شورای شهر تهران در حال فعالیت هستیم.
یازدهمین نمایشگاه رسانه های دیجیتال که 20 آبان ماه جاری در مصلای تهران آغاز به کار کرده فردا ( جمعه) پس از 7 روز فعالیت به کار خود پایان می دهد.

اخبار مربوط به شهرداری‌ها و شوراهای شهر را از «سرویس شهری انتخاب» دنبال نمایید

        

نظرات بینندگان