arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۷۷۹۷
تاریخ انتشار: ۰۴ : ۱۵ - ۱۹ شهريور ۱۳۹۰

داوود احمدی نژاد: جریان انحرافی فساد مالی، سیاسی و اخلاقی دار‌د

داود احمدی‌نژاد تأکید کرد: ‌امروزه جریان انحرافی علاوه بر اینکه فساد مالی، سیاسی و اخلاقی دار‌د، در صدد انحراف افکار عمومی و سنگ‌اندازی در زندگی مردم و چالش در نظام‌ ولایی است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
فارس: داود احمدی‌نژاد تأکید کرد: ‌امروزه جریان انحرافی علاوه بر اینکه فساد مالی، سیاسی و اخلاقی دار‌د، در صدد انحراف افکار عمومی و سنگ‌اندازی در زندگی مردم و چالش در نظام‌ ولایی است.

داود احمدی‌نژاد که ‌در یادواره شهدای شاهرود سخن میگفت، ‌در ابتدای سخنان خود از مقام شامخ شهدا یاد کرد و اظهار داشت: شهدا از صدر اسلام تا کنون با نثار خون خود درس آزادگی و ایستادگی در برابر ظلم و طاغوت را به بشریت آموختند.
 
وی برگزاری یادواره شهدا را یکی از ضروریترین امور در جهت اعتلای فرهنگی ایثار و شهادت برشمرد و افزود: ‌جوشش خون شهید همیشگی است و تازگی دارد و همین تازگی موجب می‌شود که اهداف و آرمان‌های شهدا که همان تحقق راه حضرت امام (قدس‌سره) است، همیشه در جامعه اسلامی ما جاری و ساری باشد.
 
احمدینژاد ‌تأکید کرد که ‌هرگز اجازه نخواهیم داد گروه یا جریانی این هدیه الهی را خدشه‌دار کند و با چالش‌هایی که سر راه نظام ایجاد می‌کنند، مسیر نظام را منحرف کنند.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود ضرورت بصیرت و دشمن‌شناسی را مورد تأکید قرار داد و گفت: بصیرت واقعی، گوش به فرمان ولایت فقیه سپردن است.

"از صدر اسلام شاهد بودیم دشمنان اسلام، کفار و ظالمان و دست‌اندازان به بیت‌المال و منحرفین همیشه در مقابل ولی ‌زمان که در گذشته پیامبران و امامان بودند، ایستادگی می‌کردند و به هر مستمسکی در جهت به چالش کشیدن نظام ولایی متوسل می‌شدند و امروزه نیز بعضی از جریان‌های سیاسی مفسد و منحرف می‌خواهند با تحرکات خود جلوی ولی‌فقیه زمان حضرت آیت‌الله خامنه‌ای ایستادگی کنند که البته این یک خواب پریشان است چرا‌که آنان غافل از برکت خون شهدا و درایت مقام عظمای ولایت و بصیرت‌‌ مردم شهیدپرور و ایثارگر و فهیم هستند".

داود احمدی‌نژاد ‌در بخشی دیگری از سخناننش جریان انحرافی و جریان فتنه را دارای یک هدف دانست و تصریح کرد: این دو جریان ‌از ابتدا نیز با هم بودند‌ اما شکل افراد موثر در آنها عوض شده است‌ و امروز قصد دارند با پول‌های گزاف و قدرت، انتخابات را به نفع جریان فتنه و انحرافی جلو ببرند.

‌وی اقدامات امروز جریان انحرافی را به سریال حضرت یوسف (ع) تشبیه کرد و گفت که ‌کاهنان معبد آمون علاوه بر اینکه به حضرت یوسف که ولی ‌زمان بود، کمک نمی‌کردند، ‌با فساد مالی و سیاسی و اخلاقی در صدد سنگ‌اندازی در روند زندگی روزمره مردم بود.

"‌امروزه جریان انحرافی علاوه بر اینکه فساد مالی، سیاسی و اخلاقی دار‌د، در صدد انحراف افکار عمومی و سنگ‌اندازی در زندگی مردم و چالش در نظام‌ ولایی است".

احمدی‌نژاد "گوش به فرمان ولایت بودن و مانند پروانه گرد شمع ولایت گشتن" را "رمز اصلی موفقیت گذشته، حال و آینده ملت ‌ایران و تمام جوامع مسلمان دنیا" دانست و اظهار داشت که خون پاک شهدای انقلاب اسلامی خود ضامن بقای انقلاب خواهد بود و این جریان‌های سیاسی مفسد راه به جایی نخواهند برد؛ به جز اینکه روز به روز در دل و قلب مردم منفورتر خواهند شد.

وی در پایان ‌‌خود و مسئولین و هیئت دولت را خدمتگذار مردم و مردم را ولی‌نعمت مسئولین دانست‌ و همه‌‌ را به تقوا در رفتار و گفتار و التزامی عملی به ولایت فقیه توصیه کرد.
نظرات بینندگان