arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۷۷۹۹
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۱۰ : ۱۵ - ۱۹ شهريور ۱۳۹۰

درگذشت گوينده برتر راديو

بانوی هنرمند هرمزگانی درگذشت . صدیقه جهانگیری بازیگر و مجری رادیو و تلویزیون مرکز خلیج فارس چهارشنبه شب به علت بیماری در بیمارستانی در یزد دار فانی را وداع گفت .
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
واحد مرکزی خبر: بانوی هنرمند هرمزگانی درگذشت . صدیقه جهانگیری بازیگر و مجری رادیو و تلویزیون مرکز خلیج فارس چهارشنبه شب به علت بیماری در بیمارستانی در یزد دار فانی را وداع گفت .

مرحوم صدیقه جهانگیری از سال 1375 فعالیت خود را با بازی در فیلم  کار نا تمام در رادیو و تلویزیون مرکز خلیج فارس آغاز کرد .

 وی در سال 86 در جشنواره شهید آوینی در مشهد مقدس موفق به کسب مقام برتر گویندگی تلویزیون شد. در سال 87 در شانزدهمین جشنواره رادیو و تلویزیون در شیراز دیپلم افتخار بازیگر برتر جشنواره را کسب کرد و سال گذشته هم گوینده برتر رادیو در کشور شناخته شد.

شو بندر ، خاک ، آب، زندگی/ فصل جوانی ، راه زندگی ، صبح بخیر هرمزگان از مهمترین برنامه هایی است که او در آنها گویندگی کرده است. وی متولد سال 1353 بود و از او 3 فرزند به یادگار مانده است . پیکر این هنرمند هرمزگانی فردا ساعت 8 و30 دقیقه از مقابل صدا وسیمای مرکز خلیج فارس تشییع و در قطعه هنرمندان بهشت زهرای بندرعباس به خاک سپرده می شود .
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حامد توكلي
|
UNITED ARAB EMIRATES
|
۲۳:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۹
0
2
بعد از ناصر , دومين هنرمند بزرگ و پرکار هرمزگان باز هم در جواني ديار فاني را وداع گفتند ,, روحشان شاد
كوينى
|
UNITED ARAB EMIRATES
|
۱۷:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۰
0
2
خدا رحمتش كند محبت داشت با مردم خدا جاى اخرتش خوش كند .
نجمه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۳۳ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۱
0
2
خدا رحمتش كنه خيلي ناراحت شدم
نظرات بینندگان