arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۷۸۰۲۵
تاریخ انتشار: ۴۳ : ۲۱ - ۲۵ آبان ۱۳۹۶

استاندار کرمانشاه: مشکل کمبود چادر در مناطق زلزله‌زده نداریم/ رفع مشکل آب شرب قصرشیرین تا فردا/‌ آماده‌سازی مدارس ‌تا دوشنبه‌

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

استاندار کرمانشاه گفت: در مدیریت انتقال چادرها از انبار تا مقصد مشکلاتی بوده که اغلب حل شده‌اند و اکنون مشکل کمبود چادر نداریم.

به گزارش تسنیم؛ هوشنگ بازوند در نشست ستاد مدیریت بحران این شهرستان اظهار داشت: بحران، ساعت و ‌وقت و تاریخ نمی‌شناسد و به‌محض رخ‌دادن، باید همه‌باهم و کنار هم، آن را در حداقل زمان ممکن حل‌وفصل کنیم تا مردم زودتر به آرامش برسند.

استاندار کرمانشاه خاطرنشان کرد: این فشار و سختگیری که بنده نسبت به مدیران استان برای سرعت در خدمت‌رسانی دارم، مقامات بالاتر از جمله رئیس‌جمهور و وزیر کشور نسبت به من دارند و همه باید پاسخگو باشیم.

بازوند با بیان اینکه مشکل آب شرب قصرشیرین باید تا فردا حل شود گفت: در امداد و نجات به‌ویژه بعد از اضافه شدن بالگردها، عملکرد بسیار مطلوب بوده ‌و در مدیریت بحران، هر مدیری باید بتواند مشکل خود را پیگیری و حل کند.

استاندار کرمانشاه با اشاره به وجود برخی مشکلات در توزیع چادرها افزود: در مدیریت انتقال چادرها از انبار تا مقصد، مشکلاتی بوده که اغلب حل شده‌اند و اکنون مشکل کمبود چادر نداریم.

وی با بیان اینکه نوسازی مدارس به‌سرعت مدارس شهرستان قصرشیرین را آماده بازگشت دانش‌آموزان کند، گفت: آماده‌سازی مدارس قصرشیرین باید تا دوشنبه هفته آینده به اتمام برسد زیرا بازگشت دانش‌آموزان به مدارس، در نشاط جامعه حادثه‌دیده مؤثر است.

وی خاطرنشان کرد: مصوب شدن، تخصیص اعتبار و تأمین نقدینگی تسهیلات مناطق زلزله‌زده در هیئت دولت آن هم طی تنها یک روز، در تاریخ بودجه‌ای کشور بی‌سابقه بوده که این موضوع نشان‌دهنده علاقه ویژه رئیس‌جمهور و دولت به مردم استان کرمانشاه است.

استاندار کرمانشاه از نیروهای نظامی، انتظامی و سربازان گمنام امام زمان(عج) در کمک به حادثه‌دیدگان تقدیر و تشکر کرد.

نظرات بینندگان