arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۷۸۰۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۵۰ : ۱۵ - ۱۹ شهريور ۱۳۹۰

حاج صفي: كي‌روش از ناراحتي بطري‌ها را شوت مي‌كرد

تنها ملي‌پوش تراكتورسازي كه در ديدار مقابل خط نيمكت‌نشين بود و بازي نكرد، بازي مقابل استقلال را مانند ساير هم تيمي‌هايش حساس و دشوار مي‌داند. احسان حاج‌صفي وقتي كه با وي تماس گرفتيم تا گفتگويي را انجام دهيم عنوان كرد كه ديگر قصد دارد تا كمتر با مطبوعات صحبت كند و دوست دارد بيشتر به فوتباليش بپردازد. البته او در ادامه قانع شد صحبت كند. صحبت‌هاي او را در ادامه بخوانيد:
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
90: تنها ملي‌پوش تراكتورسازي كه در ديدار مقابل خط نيمكت‌نشين بود و بازي نكرد، بازي مقابل استقلال را مانند ساير هم تيمي‌هايش حساس و دشوار مي‌داند. احسان حاج‌صفي وقتي كه با وي تماس گرفتيم تا گفتگويي را انجام دهيم عنوان كرد كه ديگر قصد دارد تا كمتر با مطبوعات صحبت كند و دوست دارد بيشتر به فوتباليش بپردازد. البته او در ادامه قانع شد صحبت كند. صحبت‌هاي او را در ادامه بخوانيد:

مينا عابدي

90: از بازي بگو! چطور بود؟

بازي خوبي بود اما متاسفانه با تساوي به پايان رسيد.

90:  چرا در اين بازي كي‌روش به تو بازي نداد؟

حتما نظر ايشان بود كه من در اين بازي حضور نداشته باشم. من هميشه سعي كردم كه بهترين بازي‌هاي خود را به نمايش بگذارم در تمرين هم بهترين بودم اما نمي‌دانم چرا در اين بازي روي نيمكت بودم.

90: فكر مي‌كني بقيه كه بازي كردند بهتر از تو بودند؟

در نيمه اول حريف اجازه نداد كه بچه‌ها خوب بازي كنند و تقريبا بسته بازي كرد اما با گل اول كه عقيلي به ثمر رساند تيم بهتر بازي كرد.

90: به نظرت چرا بچه‌ها نتوانستند از فرصت‌هايشان استفاده كنند و بازي برده را با نتيجه تساوي به پايان رساندند؟

شايد اگر موقعيت‌هاي تيم به گل تبديل مي‌شد قطري‌ها راحت 4 تا گل مي‌خوردند اما خب متاسفانه اين طور نشد. واقعا اگر اين توپ‌ها گل مي‌شد آنوقت تماشاگران ايراني كه در استاديوم حضور داشتند خوشحال به خانه برمي‌گشتند.

90: فكر مي‌كني شرايط آب و هوايي آنجا و گرمي هوا روي روند بازي تاثير داشت؟

بله هوا واقعا گرم بود و انرژي بچه‌ها تحليل رفته بود،‌روز قبل كه ما تمرين داشتيم همه آب بدنمان از بين رفته بود كه همين موضوع سبب شد تا بچه‌ها نتوانند به خوبي بدوند.

90: كي‌روش از نتيجه بازي راضي بود؟

نمي‌توان گفت كه راضي بود چون ما كه روي نيمكت بوديم و بچه‌ها گل‌ها را خراب مي‌كردند ناراحت مي‌شد و بطري‌ها را با ناراحتي شوت مي‌كرد!

90: خيلي‌ها معتقدند كه رضايي عملكرد خوبي در زمين ندارد؟

نه من اين‌طور فكر نمي‌كنم چون غلامرضا بازيكني است كه خيلي زحمت مي‌كشد و واقعا در آن شرايط آب و هوايي كه به بازيكنان اجازه خوب بودن نمي‌داد اما او خيلي خوب كار كرد. واقعا در چنين آب و هوايي نمي‌توان انتظار داشت، چون خود من روز قبل كه در تمرين بودم خيلي خسته شده بودم و انرژي نداشتم چه برسد به اينكه 90 دقيقه در زمين بدوي.

90: در مورد بازي با استقلال بگو اين بازي را چطور پيش‌بيني مي‌كني؟

خوب اين بازي حساسيت خاص خودش را دارد يك طرف آبي‌ها هستند و يك طرف ما. واقعا بچه‌ها انگيزه خيلي زيادي براي اين بازي دارند و براي اينكه بتوانيم امتياز اين بازي را بگيريم بايد از كوچكترين فرصت‌هايمان نهايت استفاده را بكنيم.

90: مقابل حيدري بازي خواهي كرد،  با توجه به اينكه او خيلي آماده است و انگيزه زيادي دارد براي مهار كردنش چه برنامه‌اي دارد؟

فعلا كه به من حرفي نزده‌اند اما به نظر خودم اگر قرار باشد كه او را مهار كنم ديگر نمي‌توانم بازي خودم را انجام دهم، شايد هم خسرو براي مهار من برنامه داشته باشد؟!

90: پيش‌بيني‌ات از نتيجه اين بازي چيست؟

گفتم اين بازي خيلي سخت است. استقلال مهره‌هاي خيلي خوبي دارد اما ما براي گرفتن 3 امتياز اين بازي و رسيدن به صدر جدول مقابل اين تيم به ميدان مي‌رويم.

90: فكر نمي‌كني حساسيت اين بازي باعث استرس در بازيكنان شود؟

نه خداراشكر چون به نظر من بچه‌ها بازيكنان بزرگي هستند و در چنين شرايطي قرار گرفته‌اند و فكر نمي‌كنم كه براي نشان دادن خودشان به ميدان بروند  چون تيم‌ ما هم مربي بزرگي دارد هم بازيكنان خوب.

90: از اتفاقاتي كه در تيم اخيرا افتاده است با خبري؟

بله يك چيزهايي شنيده‌ام اما بايد بچه‌ها را ببينيم تا آنها به صورت كامل برايم تعريف كنند.

90: به نظرت نبود كياني چقدر به ضرر تيم است.

بالاخره تيم به بازيكنان خوب نياز دارد. مهدي واقعا خيلي خوب بود و بايد باشد چون با توجه به اينكه چند سال در تيم بوده و كسي نمي‌تواند جاي او را بگيرد. او به خوبي در شرايط حساس، تيم را جمع و جور مي‌كرد اميدوارم كه هرچه بين او و قلعه‌نوعي است تمام شود و به تيم برگردد.

90: فكر مي‌كني اين مسائل براي تيم مشكل‌ساز باشد؟

خب چرا چون خيلي از تيم‌ها دوست دارند كه حريفشان قبل از بازي به حاشيه برود تا از اين موضوع سوء استفاده كنند متاسفانه استقلالي‌ها از اين مسئله استفاده خواهند كرد كه اين به ضرر تيم ما است.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ميرزا قلمدون
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۹
0
3
اي اصحاب رسانه هاي جمعي ! لطفا به دليل بازي كردن يك بازيكن و بازي كردن يك بازيكن ديگر ! براي تيم ملي و كادر فنيآن حاشيه درست نفرماييد ؟؟؟ لطفا اجازه بدهيد كارشان را انجام بدهند، هرچند (كي روش) به اندازه اي بزرگ هست كه تحت تاثير اين حاشيه ها قرار نگيرد!!!
نظرات بینندگان