arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۷۸۰۷۶
تاریخ انتشار: ۳۰ : ۱۱ - ۲۶ آبان ۱۳۹۶

کالاهای ضروری در مناطق زلزله‌زده: وسایل گرمایشی، لوازم تحریر، عروسک، بسته‌های بهداشتی و لباس زیر

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر اقلام مورد نیاز مناطق زلزله زده را اعلام کرد.

رضا اندام در گفت‌وگو با ایسنا درباره جمع آوری کمک‌های مردمی به زلزله زدگان غرب کشور اظهار کرد: ما باید سر تعظیم فرود بیاوریم برای این مردم عزیز که سرمایه های اجتماعی واقعی هستند و در زلزله کرمانشاه فارغ از هر بحث سیاسی مذهبی و ملیتی تماما مردم پای کار بودند. این لطف مردم را نمی‌توان پاسخ داد و از آنها تشکر می‌کنیم و دستشان را می‌بوسیم.

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر درباره افرادی که با شماره حساب‌های جعلی قصد کلاهبرداری به بهانه دریافت کمک‌های مردمی را دارند گفت: برخی در شبکه‌ای اجتماعی حساب‌هایی را با نام‌های افراد سرشناس عنوان می‌کنند مردم برای اینکه مطمئن باشند کمک‌های آنها به دست افراد زلزله زده می‌رسد از طریق جمعیت هلال احمرو سازمان داوطلبان اقدام کنند.

وی ادامه داد: جمعیت هلال احمر علاوه بر جمع آوری کمک های نقدی و غیر نقدی مردم در پایگاه های ایجاد شده در مناطق و معابر عمومی شهرهای کشور شماره حساب 99999 به نام هلال احمر نزد تمامی بانک ها، 702070(ارزی دلار) 800300 (ارزی یورو) بانک ملی، 1404440(ارزی دلار) بانک ملت و همچنین کد های #724* #112*3*741* به همراه شماره کارت 6104337770064606 برای دریافت و ارسال کمک های نقدی به زلزله زدگان استان کرمانشاه منظور کرده است.

وی با بیان اینکه حجم کمک‌های مردمی در روزهای اخیر بسیار زیاد بوده است تاکید کرد: از مردم خواهش می‌کنیم در ادامه نیز ما را همراهی کنند. در حال حاضر اول کار هستیم و این روند باید ادامه داشته باشد و حداقل ۴۵ روز شاید بیشتر طول بکشد.

اندام با اشاره به اقلامی که بیشتر مورد نیاز زلزله زدگان است گفت: وسایل گرمایشی ،لوازم تحریر ،عروسک برای بچه‌ها، بسته‌های بهداشتی، لباس زیر و لباس‌های گرم از جمله اقلام ضروری است که مردم می‌توانند برای کمک به مناطق زلزله زده ارسال کنند. تاکید می‌کنم مردم وسایل گرمایشی را فراموش نکنند.

نظرات بینندگان