arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۷۸۱۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۱۷ - ۱۹ شهريور ۱۳۹۰

آماده‌باش ارتش سوريه برای عمليات نظامی

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فارس نوشت:

همزمان با اعلام خبر آماده‌باش ارتش سوریه منابع خبری از آغاز عملیاتی بیسابقه علیه گروهکهای مسلح تروریستی در سوریه خبر دادند.

گزارش‌های خبری در سوریه از اتخاذ تصمیمی قطعی برای آغاز عملیاتی بیسابقه و گسترده در شهرهای مختلف سوریه علیه گروهکهای مسلح تروریستی خبر میدهد.

به گزارش پایگاه خبری الاقتصادی سوریه، قرار است این عملیات تحت عنوان «پرچم اسد» علیه گروهکهای مسلحی انجام شود که در چند ماه اخیر در سوریه فعال شده‌اند.

پایگاه خبری سیریان‌دیز نیز به نقل از منابع سوریه آگاه اعلام کرد که هدف این عملیات پاکسازی نهایی شهرهای سوریه از تروریست‌هاست.

این عملیات با پوشش خبری خبرنگاران همراه خواهد بود تا پس از اجرای آن، حقیقت برای افکار عمومی سوریه نیز به نمایش گذاشته شود.

گفته می شود این عملیات از شهر عامودا و جبل الزاویه در شمال سوریه آغاز و تا روستاها در مرز اردن ادامه می یابد و بر مرزهای لبنان و روستاهای مشترک با آن که لانه‌ای برای اختفای گروهک های مسلح شده است، متمرکز می شود.

دستور آماده‌باش بشار اسد

بشار اسد حکمی تحت عنوان «آماده‌باش سراسری» صادر کرد که معنای آن آماده‌باشی کلی در سراسر سوریه است. بدین معنا که کشور به طور کلی و نیروهای مسلح به طور خاص از حالت صلح وارد حالت جنگی میشوند تا برای دفاع از حاکمیت کشور آماده شوند.

با فعال شدن گروهکهای مسلح در سوریه که از ماه مارس گذشته در شهرهای مرزی سوریه مانند درعا ظاهر شدند، تاکنون بیش از 500 نفر از نیروهای امنیتی و ده‌ها نفر از مردم این کشور کشته شده‌اند.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۸ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۹
2
5
500 نیروی امنیتی و ده ها نفر از مردم!
نظرات بینندگان