arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۷۸۱۵۱
تاریخ انتشار: ۳۸ : ۱۶ - ۲۶ آبان ۱۳۹۶

واکنش زیدان به عصبانیت رونالدو از راموس

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سرمربی رئال مادرید به عصبانیت ستاره پرتغالی تیمش از مدافع اسپانیایی واکنش نشان داد.

به گزارش انتخاب به نقل از آس، رئال مادرید در هفته دوازدهم لالیگا در واندا متروپولیتانو به مصاف اتلتیکومادرید می رود. زین الدین زیدان در نشست خبری پیش از بازی گفت: تیم در شرایط خوبی قرار دارد، برخی از بازیکنان ما را همراهی نمی کنند اما به مرور زمان همه بازیکنان آماده خواهند شد. از اهمیت داربی آگاهیم. برای کسانی که از بیرون این بازی را نگاه می کنند دیدار خاصی است اما برای من تنها سه امتیاز است.

واکنش زیدان به عصبانیت رونالدو از راموس

سرمربی رئال مادرید در مورد شایعات اظهار کرد: پیرامون مادرید همیشه شایعات زیادی است و نمی توانیم شرایط را تغییر دهیم. ما آرام هستیم و دوست داریم بازی کنیم. بازی فردا، دیدار خوبی خواهد بود. ممکن است امتیاز از دست بدهیم اما نمی‌خواهیم این اتفاق بیفتد. می‌خواهیم اتفاق خوبی رخ دهد. بله ما می خواهیم پیروز شویم و این اتفاق خواهد افتاد.

زیدان به وضعیت دنی کارواخال و لوکا مودریچ اشاره کرد و گفت: هر دو بازیکن در شرایط خوبی به سر می برند. مودریچ تمریناتش را مطابق معمول انجام داد و کارواخال آماده است. او تیم ملی اسپانیا را همراهی نکرد.

سرمربی فرانسوی درباره عصبانیت کریستیانو رونالدو از سرخیو راموس گفت: درمورد دو الگوی باشگاه صحبت می‌کنیم. آنها احترام زیادی برای هم قائل هستند. راموس مانند رونالدو می‌تواند هر چیزی را که دوست دارد بر زبان بیاورد. مسئله رونالدو و راموس حل شده است.

مدافع اسپانیایی در مصاحبه‌های اخیرش به فرصت طلبی رونالدو اشاره کرد و درباره آینده مهاجم پرتغالی گفته بود اگر او قصد دارد مادرید را ترک کند از او سوال کنید و نه از من.

زیدان در رابطه با آسیب دیدگی دوباره گرت بیل اظهار کرد: مشکل بیل مشکل روحی و روانی نیست. من از آسیب دیدگی او ناراحتم چون بیل دوست داشت در شرایط خوبی باشد و به تیم کمک کند. او دوباره به زودی به جمع ما خواهد پیوست.

سرمربی رئال مادرید در مورد امضای قرارداد با نیمار گفت: من اکنون بازیکنان خودم را دارم و تنها به این موضوع فکر می کنم. اگر نیمار بازیکن خوب و کاملی است من بهترین ها را در اختیار دارم. این قضیه مربوط به آینده است و باید دید چه اتفاقاتی خواهد افتاد.

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان