arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۷۸۱۹۲
تاریخ انتشار: ۵۰ : ۲۰ - ۲۶ آبان ۱۳۹۶

ونگر: پوچتینو نگران کسب جام نباشد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سرمربی آرسنال به مائوریسیو پوچتینو توصیه کرد نگران جام نداشتن نباشد و کار خود را در تاتنهام پیش ببرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از دیلی میل، تاتنهام در حساس‌ترین بازی هفته دوازدهم رقابت های لیگ برتر انگلیس باید به مصاف آرسنال برود. پیش از این بازی حساس آرسن ونگر به همتای خود در تاتنهام که رابطه خوبی نیز با او دارد توصیه کرد و گفت: پوچتینو مربی خوب و بابرنامه ای است و اصلا انتقادهایی که درباره جام به او می شود را قبول ندارم. او نباید به این مسائل فکر کند و فقط باید فکر خود را معطوف به کارش در تاتنهام کند و برنامه های خود را پیش ببرد.

مائوریسیو پوچتینو هنوز موفق نشده قهرمانی به دست بیاورد. او در دو فصل تا آستانه قهرمانی با تاتنهام پیش رفت و در جام اتحادیه این فصل نیز با شکست برابر وستهام حذف شده است.

آرسن ونگر اضافه کرد: داربی ها اهمیت زیادی برای دو تیم دارند و در این دیدار نیز می‌دانیم که احساسات زیادی در بازی خواهد بود و باید بتوانیم بازی همیشگی خودمان را انجام دهیم. همیشه گفته‌ام که داربی‌ها با بقیه بازی‌های فصل شرایط متفاوتی دارند. بازی با تاتنهام سخت‌ترین و متفاوت‌ترین بازی ما در این فصل خواهد بود. من بارها داربی لندن را تجربه کرده‌ام و باید بگویم که نمی‌توان گفت‌ تاتنهام به دلیل افت در بازی‌های اخیر شانس کمی برای برد دارد. قطعا بازی بسیار سختی در انتظار ما خواهد بود ولی ما مصمم هستیم سه امتیاز این مسابقه را کسب کنیم، چرا که موقعیت ما در جدول رده‌بندی نشان می‌دهد که خیلی به این سه امتیاز نیاز خواهیم داشت. برابر تاتنهام رقابت جذابی در پیش ما است.

آخرین باری که آرسنال توانسته قهرمانی در لیگ جزیره را به دست آورد، به سال ۲۰۰۴ برمی‌گردد. ونگر با حضور مربیان بزرگی چون مورینیو، پوچتینو، گواردیولا، کونته و کلوپ کار بسیار سختی برای قهرمانی در فصل جدید دارد.

همچنین تاتنهام با ۲۳ امتیاز و تفاضل گل کم‌تر نسبت به منچستر یونایتد در رده سوم جدول رده‌بندی رقابت‌های لیگ جزیره قرار دارد.

نظرات بینندگان