arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۷۸۱۹۵
تاریخ انتشار: ۱۰ : ۲۱ - ۲۶ آبان ۱۳۹۶

امیر حیدری: امداد رسانی به حادثه دیدگان ادامه دارد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: امشب ششمین شب حادثه تلخ و ناگوار زلزله در منطقه کرمانشاه به ویژه مردم عزیز سرپل ذهاب و روستاهای اطراف است و همچنان کمک و امداد رسانی ادامه دارد.

به گزارش مهر، امیر کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: امشب ششمین شب حادثه تلخ و ناگوار زلزله در منطقه کرمانشاه به ویژه مردم عزیز سرپل ذهاب و روستاهای اطراف است و همچنان کمک و امداد رسانی ادامه دارد.

سرتیپ کیومرث حیدری تاکید کرد: سربازان ولایت مدار ارتش فداییان ملت قدر شناس ایران هستند و کمک رسانی به حادثه دیدگان را وظیفه شرعی خود می دانند.

امیر کیومرث حیدری با بیان اینکه امداد رسانی بخش های مختلفی دارد تاکیدکرد: ارسال چادر و غذا یک بخشی از کمک رسانی است اما مهمتر از همه در روز های آتی نایلون، موکت و تجهیزات گرمایشی است که هوا رو به سردی رفته است.

وی تصریح کرد: هرچه هوا رو به سردی برود مشکلات مردم بیشتر خواهد شد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش اظهار کرد: تامین امنیت بخش دیگری از کمک به هموطنان عزیزمان است که نیروهای مخصوص را ساماندهی کردیم و در بخش های مختلف شهر جهت برقراری امنیت استقرار دادیم. البته حضور نیروهای نظامی و انتظامی دلگرمی را برای حادثه دیدگان به همراه دارد.

امیر سرتیپ کیومرث حیدری در خصوص توزیع چادر، پتو، نایلون و مواد غذایی عنوان کرد: گروههای چند نفره را تشکیل دادیم و منطقه به منطقه حضور یافته و ابتدا آمار خانواده ها را میگیریم و بلافاصله موارد مورد نیاز آنها را تقدیم میکنیم.

نظرات بینندگان