arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۷۸۲۸
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۱۹ : ۱۹ - ۱۹ شهريور ۱۳۹۰

در تونل ورزشگاه آزادی به مظلومی چه گذشت؟

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

پرویز مظلومی در حالی مسیر سالن نشست خبری تا بیرون ورزشگاه را طی می‌کرد که بابت شکست تیمش سخت عصبانی بود.

به گزارش انتخاب به نقل از قانون، گاهی به نشانه تاسف سری تکان می‌داد و به سکوها نگاه می‌کرد؛ سکوهایی که دیگر خالی از تماشاگر بود. هر چند هنوز برخی طرفدارانش منتظر بودند تا در مسیر تونل به او ابراز علاقه کنند. مظلومی ترجیح داده بود به رختکن نرود. عادت به سخنرانی ندارد. عادت هم ندارد به بازیکنانش بعد از باخت در رختکن فحش بدهد.

یک دوربین تلویزیونی که گزارشگر آن می‌گوید ما در حال تهیه یک برنامه اجتماعی هستیم مدام از سرمربی استقلال تصویر می‌گیرد.

برای آنها فرقی نمی‌کند که مربی‌ای که با او مصاحبه می‌کنند بازی را واگذار کرده یا برنده شده است. همین‌طور اصلا برای‌شان فرقی نمی‌کند که این مربی در چه شرایط روحی قرار دارد. سوال‌ها در قالب یک برنامه اجتماعی نمی‌گنجد؛ حتی تعجب برانگیز است. می‌پرسد آقای مظلومی! شما به امیر قلعه‌نویی باختید یا تراکتورسازی؟ مظلومی لبخند می‌زند. می‌گوید: «ما به تراکتورسازی باختیم نه به امیر قلعه‌نویی.»

خبرنگار تلویزیونی چند سوال دیگر می‌پرسد و بالاخره محمد سررشته‌داری، مدیر روابط عمومی باشگاه استقلال مجبور می‌شود به او تذکر بدهد که پرویز مظلومی خسته است و ...

اما به همین راحتی نمی‌توان او را در مسیر تونل رها کرد. بخصوص اینکه حتم دارید او نه شایسته شکست که حتی می‌توانست جایش را با امیر قلعه‌نویی عوض کند. بدشانسی آورد. هر چند خودش هم اشتباهاتی داشت. با این حال خودش اعتقاد دیگری دارد؛ «ما خوب بودیم. سه بار سانتر کردند و به سه گل رسیدند. حیف شد. نباید می باختیم اما فوتبال همین است.»

حالا دیگر آهسته‌تر راه می‌رود. صورتش سرد شده؛ درست مثل رنگ کت‌و‌شلوارش. دوست ندارد حرف بزند. فقط سرش را به نشانه تاسف تکان می‌دهد و می‌رود. شاید برد در دربی، همه فکروذهن او را به خود مشغول کرده است؛ کار سختی است. مخصوصا وقتی بازی آخر پرسپولیس مقابل ذوب‌آهن در ذهنش تداعی می شود.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Netherlands
|
۲۱:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۹
20
14
بهونه نیارین گل دومتون هم شانسی زدین!
سینا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۹
0
0
یه جوری نوشتی فکر کردم خدایی نکره از اون بلاها سرش اومده
تو تونل ، چیزی گشذتن؟؟؟؟؟؟؟؟
قاسم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۰
0
1
انصاف هم چیز خوبی است ؛ کدام بدشانسی؟ چرا می گویید جای مظلومی و قلعه نوعی می توانست عوض شود؟ آیا تیم میهمان در ورزشگاه آزادی و در مقابل هشتاد هزار هوادار تیم پرمهره و هجومی استقلال ،
با شانس ، بازی را برد؟ اشتباه مسلم مظلومی در تعویض ها ، آیا نشانه ی درایت او بود؟ به نظر شما پاسخ مظلومی به پرسش( تاسف آور و نسنجیده ) گزارشگر ، سنجیده بود ؟ آیا بهتر نبود که با یک سوال حساب شده،
جواب گزاشگر را می داد و می پرسید : مگر آقای قلعه نوعی سرمربی تراکتورسازی نیست؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۰
1
2
آقای مظلومی شما داماش را درسایه شانس نبردید؟
شما فجر را روی کارفردی مجیدی و با کمترین موقعیت گل نبردید؟
اگر افشین در اهواز گل مساوی را ازروی ضربه پنالتی میزد و سه بار دیرک دروازه مانع نمیشد شما گل بخورید باز هم این همه ادعا داشتین؟
بهانه نیاوریر شما از 13 امتیاز فعلی را مدیون شانس درخشش رحمتی و مجیدی و کم دقتی مدافعین و مهاجمین تیم های حریف هستید.
نظرات بینندگان