arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۷۸۳۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۳ : ۲۳ - ۱۹ شهريور ۱۳۹۰

اخبار مهم "انتخاب" در 60 ثانیه/شنبه 19 شهریور

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

"60 ثانیه" عنوان خبری است که روزانه مهمترین اخبار منتشره در "انتخاب" را در یک خبر جمع آوری کند که در طی "60 ثانیه" امکان ملاحظه همه اخبار وجود دارد. این بخش، در ستون "مهمترین عناوین روز" منتشر می شود:

اخبار شنبه 19 شهریور:

تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۹:۱۷

یکی از بینندگان "انتخاب"، از ماجرای سوار شدن در تاکسی یکی از اساتید سابق، می گوید:
چند روز پيش در يكي از خيابان هاي شرق تهران، براي رسيدن به مقصد سوار يك اتومبيل پرايد شدم كه با صحنه عجيبي مواجه شدم، زيرا راننده مسافركش يك چهره سياسي و دانشگاهي آشنا بود كه البته او مرا نمي‌شناخت.
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۶:۱۵
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۴:۲۲
یك عضو جبهه پايداري انقلاب اسلامي، حضور نيافتن نمايندگان اين جبهه در جلسات كميته 7+8 را نوعي تلاش براي اصلاح اين تركيب عنوان كرد.
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۳:۱۷
مگر مي‌شود در جايي كه فرهاد مجيدي و علي كريمي باشند كاپيتاني را به نكونام داد. شايد در پرتغال و كشورهاي اروپايي اينگونه باشد ولي در كشور ما منش و پهلواني حرف اول را مي‌زند و بايد با فرهنگ اين كشور همه چيز را پيش ببرند. اين مربي بايد بداند كه احترام پيشكسوت و قديمي‌هاي تيم بايد حفظ شود.
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۳:۱۱
با اين حال و با وجود گذشت بيش از 15 سال از هشدارهاي جدي درباره نابودي اين درياچه به جهت فعاليت هاي عمراني بالادست اين درياچه كه منجر به كم آبي و حتي خشك شدن برخي نقاط اين درياچه شده است، اما به دليل اجرايي نشدن يك طرح عملي براي برون رفت اين تالاب از وضع بحراني موجب شده درياچه اروميه رفته رفته تبديل به شوره زاري بيش نشود.
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۲:۵۳
رئیس اتحادیه کارگران پیمانی و قراردادی سراسر کشور خواستار انحلال شرکت‌های پیمانکاری شد و اعلام کرد: کارگران پیمانی با ۲۰ سال سابقه کار تنها ۳۰۰ هزار تومان دستمزد دریافت می‌کنند.
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۲:۴۶
سالگرد وفات مرحوم طالقاني در بين مناسبت هاي مهم تاريخ معاصر ايران قرار دارد. اما شخصيت و انديشه هاي وي و تاثيري كه در انقلاب ايران داشته به حدي است كه نمي توان 19 شهريور را ناديده گرفت حتي اگر هر سال بزرگداشت و ويژه نامه يي به اين مناسبت تهيه و تنظيم شود.
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۲:۲۴
پس از آنكه ساعاتی پیش یك شبكه ماهواره ای لیبیایی از كشف سردخانه ای محتوی 17 جسد از مخالفان رژیم قذافی خبر داد كه در میان اجساد جسدی مجهول با لباس روحانی است و ادعا شد این جسد، پیكر امام موسی صدر است، دكتر صادق طباطبایی به نمایندگی از خانواده امام موسی صدر در واكنش به این خبر تاكید كرد: تنها اخباری در این باره موثق است كه از جانب منابع رسمی دولت های ایران و لبنان و یا نهادهای بین المللی حقوق بشری تایید شده باشد.
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۲:۱۹
برخي از موتورهاي جست وجوي اينترنتي که از طريق فضاي مجازي به خريداران و مستاجران در بازار املاک و مستغلات فايل هايي براي خريد و اجاره معرفي مي کنند به مشتريان اين اختيار را مي دهند که آنها از طريق مقايسه ارزش و امکانات واحدها يا املاک، فايل مورد نظر خود را انتخاب کنند.
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۱:۵۰
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۱:۳۱
صبح امروز شنبه یک فروند هواپیمای در میدان آذربایجان تبریز که در مجاورت فرودگاه این شهر قرار دارد سقوط کرد.
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۱:۳۱
انتشار یک خبر مشکوک درباره انفجار بمب در روز یکشنبه در نیویورک این شهر را در وضعیت فوق العاده فرو برده و پلیس آمریکا نیز این شهر را قرق کرده است.
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۱:۳۰
ثبت نام کلاسهای کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی از امروز شنبه آغاز شده و به مدت دو روز ادامه دارد، همچین کلاسهای درس این مقطع در دانشگاه آزاد از اول مهرماه شروع می شود.
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۱:۲۹
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۱:۱۴
تعداد انسانهایی که به باهوشی انیشتین هستند انگشت شمار است و بر اساس مطالعات انجام شده ضریب هوشی در برخی مناطق زمین بالاتر از دیگر مناطق است، پدیده ای که دانشمندان دانشگاه نیومکزیکو برای توضیح آن فرضیه ای شگفت انگیز ارائه کرده اند.
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۱:۰۹
458 زخمی و 1 کشته طی درگیری بین معترضین و نیروهای امنیتی؛
تظاهرکنندگان مصری که از ساعتها قبل مقابل سفارت رژیم صهیونیستی در شهر قاهره تجمع و اقدام به سر دادن شعار برضد این رژیم و محکوم کردن ادامه روابط مصر با اسرائیل کردند با تخریب بخشی از دیوار امنیتی اطراف این سفارتخانه آن را به تصرف خود در آوردند .
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۰:۵۵
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۰ - ۰۱:۳۳
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۰ - ۰۱:۲۸
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۰ - ۰۱:۲۷
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۰ - ۰۹:۳۳
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۰ - ۰۷:۴۱
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
عامک
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۹
0
1
امروز نوزدهم شهریور ماه و سالگرد عروج ملکوتی عالم ربانی آیت ا... طالقانی بود و از انتخاب توقع بود یادی از این مجاهد نستوه کند و یادش را گرامی بدارد امیدوارم این گله دوستانه مقبول واقع شود
نظرات بینندگان