arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۷۸۳۵
تاریخ انتشار: ۳۳ : ۱۰ - ۲۰ شهريور ۱۳۹۰

هزینه سرویس مدارس هم زیاد می شود

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سازمان تاکسیرانی تهران میانگین افزایش قیمت سرویس مدارس دانش آموزان امسال ۵/۸ درصد اعلام کرد.
به گزارش انتخاب، "فضل‌الله اسلامی" مدیرعامل سازمان تاکسیرانی در گفتگو با ایلنا با اعلام این مطلب افزود:  با توجه به اینکه قرار است روزهای پنج شنبه تعطیل باشد روزهایی که دانش آموزان در ماه به مدرسه می‌روند به ۲۲ روز رسیده است بر این اساس تقریباً ماهیانه مبلغ سرویس کمتر می‌شود.

 اسلامی با بیان اینکه هم اکنون شورای شهر تهران افزایشی به میزان ۸ درصد در نرخ کرایه سرویس مدارس را به سازمان تاکسیرانی ابلاغ کرده است، افزود: سازمان تاکسیرانی شهر تهران در سال جدید افزایشی برابر ۱۵ درصد در نرخ کرایه تمامی تاکسی‌های فعال در سطح شهر تهران در نظر گرفت این در حالی است که در شورای شهر تهران مقرر شد نرخ کرایه سرویس مدارس در سال جدید تحصیلی افزایش ۸ درصدی را تجربه کند.

 وی تصریح کرد: با شرایط فعلی امسال، نرخ کرایه سرویس مدارس شهر تهران به میزان ۷ درصد کمتر از نرخ کرایه تاکسی‌ها افزایش یافته است.

 مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تاکید کرد: شهرداری و سازمان تاکسیرانی تهران به عنوان متولی حمل و نقل برابر قانون و مقرارات و بر اساس تخصص نسبت به سایر سازمان‌ها، در راستای ارتقای کیفی سطح خدمات، ایجاد شرایط مناسب انجام معاینه فنی تاکسی‌ها، کاهش عمر ناوگان تاکسیرانی به زیر ۱۰ سال و اضافه کردن خودروهایی با ظرفیت بالا مانند "ون" و همچنین واردات خودروهای با کیفیت بالا از جمله "میدل باس" از سایر کشور‌ها و پیوستن آن‌ها به ناوگان تاکسیرانی برای ارائه خدمات در سرویس مدارس را در دستور کار خود قرار داده است.

 اسلامی نداشتن سوء پیشینه، اعتیاد و سن تاکسیرانان را برای ارائه سرویس به مدارس در سال جدید تحصیلی از شرایط جدید برای تاکسیرانان به منظور سرویس دهی به مدارس اعلام و خاطرنشان کرد: «پلیس راهور ناجا و ناظران سازمان آموزش و پرورش تمامی شرایط در نظر گرفته شده برای خودرو و تاکسیرانان را کنترل و نظارت می‌کنند.
نظرات بینندگان