arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۷۸۳۹۰
تاریخ انتشار: ۴۶ : ۲۱ - ۲۷ آبان ۱۳۹۶

پرطرفدارترین سریال های حال حاضر جهان

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

در این فهرست تلاش کرده‌ام، بهترین و محبوب‌ترین سریال‌های تازه که پخش آنها در سال ۲۰۱۷ شروع شده است را گردآوری کنم. بنابراین در این فهرست سریال‌های قدیمی که پخش آنها متوقف شده؛ یا سریال‌هایی که از سال ۲۰۱۶ و پیش از آن پخش می‌شده‌اند و حالا سیزن جدید آنها در حال پخش است، جای ندارند.

1. سریال دروغ‌های کوچک بزرگ (Big Little Lies)

نمره ۸٫۶ در IMDB

زندگی سه زن و خانواده‌هایشان در مونتری، کالیفرنیا باطن آشفته‌تری از آنچه خانه‌های پاکیزه و سبک زندگی‌شان نشان می‌دهد، دارد. عجیب است که به خانه‌های چند میلیون دلاری و ماشین‌های لوکس کاراکترهای «دروغ های کوچک بزرگ» نگاهی بیاندازیم و از خودمان بپرسیم «اینها دیگر چه جور مشکلاتی دارند؟» اما زندگی آنها همه‌اش به خاطر دروغ‌های روزمره‌ای که به خودشان، دیگران و حتی بچه‌ها گفته می‌شود، دگرگون می‌شود.
قتل، چیزی که داستان را به پیش می‌برد و یک نوع سربرآوردن حقبقت است، چه کسی آن عمل شوم را مرتکب شد و چه کسی کشته شد؟

«دروغ های کوچک بزرگ» سریالی سرگرم کننده و در عین حال روشنگرانه است، داستانی معمایی است، اما معمایی که بر سفیدپوستان ثروتمند و لوکیشن های خیره کننده متمرکز است. یک مینی سریال با گروه بازیگران درجه یک و خرده‌پیرنگی متقاعدکننده که حول شهوت، خشونت و رضایت از بی‌شمار زاویه مختلف می‌گردد.

پخش این سریال هفت قسمتی به اتمام رسیده است.


2. سریال تابو (Taboo)

امتیاز ۸٫۶ در IMDB

در گرماگرم تلاش آمریکا برای استقلال از برتانیا، جیمز دیلینی بعد از مرگ پدر به انگلیس برمی‌گردد تا امپراتوری پدر را احیا کند و در این میان باید با رقبای قدرتمندی مثل دولت و شرکت هند شرقی رقابت کند.

بازیگر شاخص این سریال تام هاردی است. البته سریال بازیگر خوب کم ندارد. مایکل کلی (داگ استامبر سریال هاوز آو کاردز)، جاناتان پرایس (در نقش اسپارو در سریال گیم آو ترونز) و دیوید هیمن هم در این سریال درخشان بازی می‌کنند. اما خب، بیش از همه این تام هاردی است که عالی بازی می‌کند.

این سریال توسط شبکه یک BBC تهیه و پخش شده و برای فصل دوم، تمدید هم شده.


3. سریال سرگذشت ندیمه (The Handmaid’s Tale)

امتیاز ۸٫۶ در IMDB

کتاب سرگذشت ندیمه، نوشته مارگارت اتوود بسیار مشهور است و جزو فهرست کتاب‌های توصیه‌شده از جمله فهرست ۱۰۰۰ کتابی که باید قبل از مرگ باید بخوانید، است.

حالا این کتاب ارزشمند در ژانر درام و دستوپیا، توسط Hulu به یک سریال تلویزیونی بسیار جالب و قابل تأمل تبدیل شده است. ۱۰ قسمت فصال اول این سریال پخش شده و سریال برای فصل دوم تمدید شده.

داستان در کشوری تحیلی در آینده روایت می‌شود که در آن بعد از دگرگونی‌های سیاسی و مصائب زیستی، هم آزادی‌های فردی و اجتماعی محدود شده و هم بیشتر زنان نازا شده‌اند. زنان زایا، در خدمت به ایدئولوژی حاکم باید خدمت فرماندهان یا اربابان رژیم حاکم را کنند و به نوعی کنیز آنها بشوند تا نسل این طبقه برجسته، ادامه یابد …


4. سریال Feud

امتیاز ۸٫۶ در IMDB

سریال در فصل اول خود رقابت بین بت دیویس و جون کرافورد دو بازیگر قدیمی دنیای سینما را در حین تهیه فیلمی در سال ۱۹۶۲، دراماتیزه می‌کند.

فصل دوم این سریال قرار است رابطه بین پرنسس دایانا و همسرش چارلز جورج را روایت کند.

این سریال بازیگران خوب دارد: جسیکا لنگ، سوزان ساراندون، جودی دیویس، جیکی هافمن.

این سریال را شبکه تلوزیونی کابلی FX تهیه کرده است.


5. سریال Legion

امتیاز ۸٫۵ در IMDB

این سریال که بر اساس کامیک‌های مارول ساخته شده و بخشی از دنیای سینمایی مجموعه X-Men است، بر روی شخصیت "دیوید هالر” تمرکز دارد که به عنوان یک بیمار اسکیزوفرنی تشخیص داده شده است که تظاهر می‌کند بیماری روانی دارد، اما واضح است که او چیزی فراتر از انسان است و در حال گسترش و نیرومند کردن قدرت تخیل‌اش است…

این سریال را شبکه تلوزیونی کابلی FX تهیه کرده است.

6. سریال ۱۳ دلیل برای (13 Reasons Why)

امتیاز ۸٫۴ در IMDB

این سریال بر اساس رمانی نوشته «جی اشر» برای نت‌فلیکس ساخته شده است.

داستان این سریال در مورد کلی جنسن و هانا بیکر است. هانا خودکشی می‌کند و بعد از خودکشی‌اش نوارهای کاستی از او پیدا می‌شود که حاوی دلایل خودکشی او هستند.

فصل اول سریال موفق بوده و قرار است فصل دوم آن هم در سال ۲۰۱۸ پخش شود.

7. سریال پرواز خوب (The Good Fight)

- امتیاز ۸٫۴ در IMDB

این مجموعه که اسپین‌آف سریال "The Good Wife” محسوب میشود روایتگر ماجرایی یک سال بعد از اتفاقات آخرین اپیزود Good Wife است، جایی که یک کلاهبرداری عظیم مالی شهرت وکیل جوان، مایا را نابود کرده و به طور همزمان باعث پاک شدن پس‌انداز مربی او دایان لاکهارت نیز شده است. بنابراین لی و لاکهارت مجبور می شوند تا به لوکا کوین در یکی از شرکت‌های حقوقی برجسته شیکاگو بپیوندند و…

8. سریال آلیاس گریس (Alias Grace)

نمره ۸٫۳ در IMDB

آلیاس گریس، نام سریالی بیوگرافی و جنایی است که توسط مری هارون ساخته شده است. این سریال داستان گریس یک مهاجر و خدمتکار ایرلندی را روایت می‌کند که در سال ۱۸۴۳ به همراه جیمز مک درموت متهم به قتل کارفرمای خود توماس کینیر و همچنین یکی دیگر از خدمتکاران خانه می‌شوند و…


9. سریال باروت (Gunpowder)

نمره ۷٫۸ در IMDB

در این سریال کیت هرینگتون -بازیگر مشهور سریال گیم آور ترونز- بازی می‌کند. این مینی‌سریال سه قسمتی را بی بی سی یک ساخته است و در مورد یک حادثه تاریخی واقعی به نام توطئه باروت است.

توطئه باروت، نام توطئه‌ای در ۱۶۰۵ بود که گروهی از کاتولیک مذهبان قصد ترور شاه جیمز یکم را در روز بازگشایی مجلس در پنجم نوامبر همان سال به وسیلهٔ منفجر کردن بشکه‌های باروت در سردابهٔ زیر ساختمان مجلس در کاخ وست‌مینستر داشتند.

گای فاکس، سرباز انگلیسی کاتولیک مذهب که به دلیل تعصبات مذهبی و مورد آزار قرار داشتن کاتولیک‌ها، انگلستان پروتستانی را ترک و به ارتش اسپانیا در هلند پیوسته بود در ۱۶۰۴ به دعوت رابرت کیتسبی، آمر اصلی توطئهٔ باروت، به او و گروهش در انگلستان پیوست و پس از اجارهٔ سردابی که تا زیر کاخ وست‌مینستر امتداد داشت آنجا را با ۳۶ بشکهٔ باروت (برخی منابع این تعداد را کمتر گفته‌اند) پر کرد تا آنها را در روز افتتاح پارلمان در ۵ نوامبر ۱۶۰۵ منفجر سازد …

10. سریال آقای مرسدس (Mr. Mercedes)

نمره ۸٫۲ در IMDB

یک تریلر روانشناسی سریال‌شده، بر اساس رمانی از استفان کینگ.

پرطرفدارترین سریال های حال حاضر جهان

خودروی مرسدسی به صف آدم‌های در جستجوی کار می‌زند. کارآگاه مامور تحقیق موفق نمی‌شود که قاتل را دستگیر کند. بعد از سال‌ها و زمانی که کارآگاه بازنشسته شده، قاتل برای آزار این پیرمرد و شاید کشاندنش به وادی افسردگی و جنون و حتی خودکشی با او تماس می‌گیرد و او را تحریک می‌کند. این قاتل برای خودش کمپلکس‌های روانی خاصی دارد. گرچه از منظر خارجی یک پسر جوان مضطرب و منزوی عادی و کاری به نظر می‌رسد.

*یک پزشک

نظرات بینندگان