arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۷۸۴۳
تاریخ انتشار: ۳۶ : ۱۰ - ۲۰ شهريور ۱۳۹۰

اصل90: پشت پرده اختلاس را افشا مي‌كنيم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
یک عضو کمیسیون اصل 90 از پیگیری اختلاس 3 هزار میلیارد تومانی در بانک صادرات طی هفته‌های اخیر در این کمیسیون پیش از رسانه‌ای شدن موضوع خبر داد.
به گزارش انتخاب، سید فاضل موسوی در گفت‌وگو با فارس درباره رسیدگی به پرونده اختلاس 3 هزار میلیارد تومانی از بانک صادرات در کمیسیون اصل 90 ، اظهار داشت: اصل این پرونده در کمیسیون اصل 90 در هفته‌های اخیر و پیش از رسانه‌ای شدن آن در حال رسیدگی بود و هم‌اکنون هم پیگیری‌ها در این خصوص ادامه دارد.
وی افزود: کمسیون اصل 90 در ادامه بررسی‌های خود در حال پیگیری پشت پرده تصویب بانک مورد نظر و ارتباط صاحبان منابع این بانک با جاهای دیگر است.
عضو کمیسیون اصل ۹۰ ضمن اشاره به اینکه کمیسیون به صورت جدی در حال رسیدگی به وضعیت سهامدارن بانک آریا و ارتباط آنها با اختلاس اخیر در بانک صادرات است، گفت: اصل قضیه اختلاس 3 هزار میلیارد تومانی تأسیس بانک آریا بوده که کمیسیون اصل 90 درحال رسیدگی به وضعیت آن است.
موسوی در ادامه با بیان اینکه تا زمانی که گزارش کمیسیون اصل 90 به اتمام نرسد نمی‌توانیم درباره جزئیات تخلفات آن اظهار نظری داشته باشیم، تصریح کرد: درباره بانک‌ها به راحتی نمی‌توانیم صحبت کنیم چراکه موقعیت اجتماعی و اقتصادی آنها زیر سوال می‌رود.
نظرات بینندگان