arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۷۸۴۶۹
تاریخ انتشار: ۲۳ : ۱۳ - ۲۸ آبان ۱۳۹۶

آخرین خبرها از زلزله کرمانشاه / 436 کشته و 10 هزار و 179 مجروح / وقوع 647 پس لرزه تا ساعت ظهر روز دوشنبه/ 4 هزار چادر برق‌دار شدند

براساس گزارش ها زلزله یکشنبه شب (21 آبان) تاکنون در استان کرمانشاه 436 کشته و10 هزار و 179 زخمی داشته و درنتیجه آن 31 هزار واحد مسکونی به صورت کلی و جزئی تخریب شده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 آخرین خبرها از زلزله کرمانشاه / وقوع 647 پس لرزه تا ساعت ظهر روز دوشنبه/ 4 هزار چادر برق‌دار شدند

براساس گزارش ها زلزله یکشنبه شب (21 آبان) تاکنون در استان کرمانشاه 436 کشته و10 هزار و 179 زخمی داشته و درنتیجه آن 31 هزار واحد مسکونی به صورت کلی و جزئی تخریب شده است.

 به گزارش «انتخاب»، امروز رییس مجلس و وزرای نیرو و ورزش از مناطق زلزله زده بازدید کردند.

رئیس مجلس شورای اسلامی روز یکشنبه در بدو ورود به کرمانشاه گفت: اگر نیاز باشد، مجلس هم مصوباتی برای کمک به زلزله زدگان غرب کشور خواهد داشت.

علی لاریجانی برای بازدید از مناطق زلزله زده غرب استان به شهر ازگله (کانون زلزله) از توابع شهرستان ثلاث باباجانی رفت و از نزدیک با مردم زلزله زده این شهر دیدار و گفت وگو کرد.

او از بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خواست هرچه سریعتر نسبت به بازسازی خانه های ویران شده مردم اقدام کند.

آیت الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع عظام تقلید در دیدار محمد باقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه؛ زلزله کرمانشاه را مهمترین مسائل روز کشور دانست و گفت: تصور من این است حضور و کمک رسانی دولت و مردم در زلزله کرمانشاه سریعتر ، بهتر و جامع تر از سال های گذشته بود که جای تشکر دارد.

نوبخت هم از واریز281 میلیارد تومان تسهیلات بلاعوض برای جبران خسارات مناطق زلزله به حساب بنیاد مسکن خبر داد.

اعضای تیم ملی کاراته بزرگسالان کشورمان با سفر به استان کرمانشاه در میان زلزله زدگان حضور یافته و از آن ها دلجویی کردند.

مسئول شبکه لرزه نگاری استان کرمانشاه، از وقوع 647 پس لرزه تا ساعت 11 ظهر امروز (یکشنبه 28 آبان) در مناطق زلزله زده استان خبر داد.

هم اکنون 65 اکیپ دامپزشکی متشکل از نیروهای استان کرمانشاه و اکیپ های اعزامی از استان های معین با توان حداکثری در مناطق زلزله زده مستقر شده و در حال پاکسازی هستند.

وزیر نیرو پس از بازدید از مناطق زلزله زده استان کرمانشاه گفت: با تلاش شبانه روزی سازمان های مستقر در کرمانشاه و استان های معین شرایط آب و برق منطقه به وضعیت مناسبی رسیده و تاکنون 4 هزار چادر در نقاط مختلف مناطق زلزله زده برق دار شده است.

ارسال 80 هزار لیتر سوخت رایگان برای زلزله زدگان از دیگر اخبار امروز بود.

بر اساس اعلام وزارت بهداشت، تیم های پرستاری برای مراقبت از زلزله زدگان به صورت هفتگی به مناطق زلزله زده اعزام می شوند.

سلطانی فر وزیر ورزش هم در بدو ورود به کرمانشاه از آمادگی کامل وزارت ورزش و جوانان برای ادامه امداد رسانی ها به افراد حادثه دیده خبر داد.

 

نظرات بینندگان