arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۷۸۵۳۹
تاریخ انتشار: ۳۹ : ۱۸ - ۲۸ آبان ۱۳۹۶

سرمربی استقلال: صحبت با برانکو برای بازی دوستانه

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: امیدوارم مقابل سیاه جامگان بتوانیم هواداران استقلال در مشهد را خوشحال کنیم که کار سختی است.

وینفرید شفر یکشنبه شب در نشست خبری پیش از دیدار با سیاه جامگان اظهار کرد: خوشحالم که در اولین بازی خارج از خانه با استقلال به مشهد سفر می کنم و می توانم این شهر زیبا و مقدس را ببینم و البته خیلی ناراحت هستیم به خاطر زلزله غرب ایران و امیدوارم آسیب دیدگان به زودی شرایط خوبی برای ادامه زندگی بدست آورند.

وی افزود: اردو خوبی در کیش برگزار کردیم و بسیار جدی و سخت در کنار یکدیگر تلاش کردیم و در حال حاضر قوی تر و متحد تر نسبت به قبل هستیم.

شفر خاطرنشان کرد: در اردوی آماده سازی فرصت بیشتری برای آشنایی با بازیکنان و شرایط تیم داشتم.

سرمربی تیم استقلال تاکید کرد: به هیچ عنوان بازی فردا برابر سیاه جامگان دیدار راحتی نیست زیرا همه تیم ها مقابل استقلال با تمام توان به میدان می آیند.

وی ادامه داد: امیدوارم فردا بتوانیم هواداران استقلال را در مشهد خوشحال کنیم که برای این کار نیاز داریم در ۹۰ دقیقه تلاش کنیم و به بهترین شکل توپ را به گردش در بیاوریم.

شفر در خصوص پست اینستاگرامی خود مبنی بر دیدار دوستانه با پرسپولیس عنوان کرد:همه باید باهم کار کنیم برای بهتر شدن فوتبال ایران، چندروز پیش با برانکو صحبت کردم که ما چه کاری می توانیم برای کمک به مردم آسیب دیده انجام دهیم و به این نتیجه رسیدیم که می توانند جوانان استقلال و پرسپولیس در بازی خیریه به میدان بروند.

سرمربی تیم استقلال ادامه داد: تمام مربیان باشگاهی برای فوتبال ایران دارند کار می کنند زمانی که در باشگاه ها خوب کار شود نهایتا فوتبال بهتر شده و تیم ملی بهتری برای جام جهانی روسیه خواهیم داشت.

شفر ادامه داد: من در ۳ دوره، مربی تیم های ملی مختلف بودم و همواره به مربیان باشگاهی تاکید می کردم که باید برای فوتبال کشورتان بازیکن بسازید.

وی خاطرنشان کرد: از محروم شدن دو بازیکنم بعد از دربی به شدت غافلگیر شدم و در حال حاضر نمی خواهم در این باره صحبت کنم.

شفر تاکید کرد: ما خیلی سخت تمرین می کنیم و راهی طولانی در پیش داریم، در مورد اضافه شدن بازیکنان جدید به تیم نمی توانم چیزی بگویم.

منبع: مهر
نظرات بینندگان