arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۷۸۷۸۰
تاریخ انتشار: ۴۶ : ۲۱ - ۲۹ آبان ۱۳۹۶

شروع ناکام فیلم جدید بتمن و سوپرمن/ «لیگ عدالت» در فهرست 50 افتتاحیه پرفروش تاریخ هم قرار نگرفت

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

جدیدترین فیلم بتمن و سوپرمن با عنوان «لیگ عدالت» در حالی کم‌تر از حد انتظار در گیشه امریکا فروش کرد که کل فروش جهانی این فیلم در سه روز نخست اکرانش به بیش از 185 میلیون دلار رسیده است. در این میان، سهم گیشه چین در فروش افتتاحیه جدیدترین محصول مشترک استودیو دی سی و برادران وارنر به بیش از 51 میلیون دلار می‌رسد. درام کمدی «اعجوبه» با بازی جولیا رابرتس، اوون ویلسن و جیکوب ترمبلی هم با 27 میلیون دلار فروش افتتاحیه دومین فیلم پرفروش گیشه شد.

فیلم دو ساعته «لیگ عدالت» (Justice League) جدیدترین ساخته زک اسنایدر سازنده «بتمن علیه سوپرمن: طلوع عدالت» از جمعه گذشته در بیش از چهار هزار سالن سینما در سراسر امریکای شمالی و همچنین 65 بازار بین‌المللی به نمایش درآمد. در حالی که پیش‌بینی می‌شد این فیلم دست‌کم 110 میلیون دلار در گیشه امریکا فروش کند، اما در نهایت با کسب 96 میلیون دلار درآمد به کار خود در سه روز سرنوشت‌ساز افتتاحیه پایان داد.

میزان فروش افتتاحیه این فیلم 300 میلیون دلاری در گیشه امریکا سازندگانش را ناامید کرد. فیلم جدید بتمن و سوپرمن تا اینجا رکورد هشتمین افتتاحیه پرفروش سال 2017 را به نام خودش زده و حتی در فهرست 50 افتتاحیه پرفروش تاریخ سینما قرار نگرفته است. در حال حاضر، «لیگ عدالت» با کسب رتبه 53 یک پله پایین‌تر از «سریع و خشمگین 6» قرار دارد.

همزمان، درام خانوادگی «اعجوبه» (Wonder) در بیش از سه هزار سالن سینما افتتاح شد و 27 میلیون دلار فروش کرد. به این ترتیب، جدیدترین فیلم جولیا رابرتس و اوون ویلسن رتبه دوم جدول پرفروش‌های گیشه آخر هفته را به خود اختصاص داد.

فیلم ابرقهرمانی «ثور: راگناروک» هم با 21.8 میلیون دلار فروش آخر هفته در رده سوم قرار گرفت. این فیلم که هم اکنون در بیش از چهار هزار سالن سینما روی پرده است بعد از 17 روز اکران در امریکای شمالی فروش داخلی‌اش را به بیش از 247 میلیون دلار رسانده است.

همچنین انیمیشن «ستاره» (The Star) محصول جدید سونی که با تم مذهبی و کریسمس روی پرده رفته است در سه روز نخست اکرانش فراتر از حد انتظار ظاهر شد. این انیمیشن 20 میلیون دلاری در بیش از 2800 سالن سینما اکران شد و با 10 میلیون دلار فروش افتتاحیه، رتبه ششم جدول پرفروش‌ها را به خود اختصاص داد. داستان این انیمیشن از زاویه دید حیوانات سخنگو روایت می‌شود که ماجرای یک خر کوچک اما شجاع و دوستانش را به تصویر می‌کشد.

منبع: ای سینما

نظرات بینندگان