arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۷۸۷۹
تاریخ انتشار: ۰۶ : ۱۳ - ۲۰ شهريور ۱۳۹۰

شوخي مارادونا: مسي بازي‌هاي سياه و سفيد پله را نگاه كند

مارادونا سرمربي الوصل امارات مي‌گويد مسي براي اين كه بفهمد من بهتر از پله هستم بازي‌هاي سياه و سفيد پله را نگاه كند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
مارادونا سرمربي الوصل امارات مي‌گويد مسي براي اين كه بفهمد من بهتر از پله هستم بازي‌هاي سياه و سفيد پله را نگاه كند.

به گزارش انتخاب، ديگو ماردونا اسطوره فوتبال آرژنتين كه اخيرا به عنوان سرمربي تيم الوصل امارات انتخاب شد، بار ديگر زبان به ستايش از ليونل مسي ستاره بارسلونا گشود و گفت از اين كه مي‌بينيم كه بازوبند كاپيتاني تيم ملي فوتبال آرژانتين را به او مي‌دهند خوشحالم.

وي افزود: از اين كه مسي را با بازوبند كاپيتاني مي‌بينيم بسيار خوشحالم. او فرد بزرگي است و شايستگي‌ اين كار را دارد. بدون شك مسي بهترين بازيكن فوتبال جهان است و اصلا نمي‌توان اين مساله را انكار كرد. مطمئنم كه او در آينده نمايش بهتري با آرژانتين خواهد داشت.

مارادونا درباره اظهارات اخير مسي با حالت شوخي گفت: مسي براي اين كه بفهمد من بهتر از پله هستم، فيلم بازي‌هاي سياه و سفيد پله را ببيند.

مسي در گفت‌وگو‌ با مجله (ESPN) برزيل گفته بود بدون شك مارادونا بهترين بازيكن تاريخ فوتبال جهان است. او گفته بود "بايد اين را هم بگويم كه بازي پله را نديده‌ام اما احتياجي به اين كار نيست."

مارادونا در پايان گفت: هر گاه مسي در هر جا حضور مي‌يابد، در آنجا عشق و عاطفه مردم به او را به وضوح مي‌توان مشاهده كرد. او بازيكني مستعد و بسيار خوبي است. ارتباط بسيار خوب او با فوتبال همواره او را در صدر قرار مي‌دهد.
نظرات بینندگان