arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۷۸۸۰
تاریخ انتشار: ۰۷ : ۱۳ - ۲۰ شهريور ۱۳۹۰

گل‌محمدي: دلم براي بلاژو­يچ خيلي تنـگ شده

راه‌آهن بازي برده در تبريز را با تساوي عوض كرد تا فقط با كسب يك امتياز به تهران برگردد. يحيي‌ گل‌محمدي مربي راه‌آهني‌ها معتقد است اگر بازيكنان راه‌آهن در ضربات آخر گذشت داشتند، مي‌توانستند گل‌هاي بيشتري به ثمر برسانند و با دست پر به تهران برگردند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
روزنامه گل نوشت: راه‌آهن بازي برده در تبريز را با تساوي عوض كرد تا فقط با كسب يك امتياز به تهران برگردد. يحيي‌ گل‌محمدي مربي راه‌آهني‌ها معتقد است اگر بازيكنان راه‌آهن در ضربات آخر گذشت داشتند، مي‌توانستند گل‌هاي بيشتري به ثمر برسانند و با دست پر به تهران برگردند.
بازي برده را با تساوي عوض كرديد؟
فوتبال همين است وقتي گل نزني گل مي‌خوري.
اما شهرداري هم حملات زيادي روي دروازه شما داشت؟
منكر حملات و بازي خوب آنها نمي‌شوم ولي اگر بچه‌هاي ما دقت بيشتري مي‌كردند مي‌توانستيم برنده بازي باشيم نه اينكه مساوي كنيم.
منظورتان از بي‌دقتي بچه‌ها چيست؟
متاسفانه بازيكنان ما كمي در ضربات آخر بي‌دقتي كردند آنها اگر در ضربات آخر گذشت مي‌كردند و به يكديگر پاس مي‌دادند مي‌توانستند بيش از دو گل بزنند ولي متاسفانه چنين گذشتي نداشتند.
و اما فشار حريف كه در نهايت دقيقه آخر گل مساوي را زدند.
خب طبيعي بود آنها در خانه بازي مي‌كردند و بازي را عقب بودند. براي همين ما فشار زيادي را تحمل كرديم ولي متاسفانه در حالي كه باورش برايمان خيلي سخت بود گل مساوي را خورديم.
اين ايراد از ساختار دفاعي ندارد؟
بحث ساختار دفاعي نيست ما تا دقيقه 90 خيلي خوب بازي كرديم، بچه‌ها زحمت خودشان را كشيدند ولي روي يك صحنه و دقيقا زماني كه فشار روي دروازه زياد بود بازيكن حريف از شلوغي هيجده قدم استفاده كرد و گل تساوي را زد.
گويا كادر فني شما روي يك صحنه داوري اعتراض داشت خصوصا اينكه علي دايي بيشتر از همه به آن صحنه معترض بود؟
پس از اينكه گل تساوي را دريافت كرديم در دقيقه 91 حسين پاشايي در يك حركت عباس‌فرد را با دروازه‌بان حريف تك به تك كرد ولي داور در آن صحنه خطاي مدافع حريف را روي پاشايي اعلام كرد و بعد او را هم اخراج كرد در حالي كه مي‌توانست در آن صحنه آوانتاژ دهد و در آن صورت نتيجه بازي چيز ديگري مي‌شد براي همين معتقدم حق تيم ما پيروزي بود خصوصا اينكه بازيكنانمان خيلي زحمت كشيدند.
گفته مي‌شود شما با بلاژويچ گفت‌وگويي تلفني داشته‌ايد؟
من با ايشان صحبت نكردم بلكه با داركو دستيارش صحبت كردم متاسفانه نتوانستم با او صحبت كنم آن هم در حالي كه خيلي مشتاق بودم با استاد خودم صحبت كنم.
پس اينكه مي‌گويد گفت‌وگوي خيلي رومانتيكي كه داشتيد صحت ندارد حتي از رضا چلنگر هم نخواستيد كه براي شما ارتباط برقرار كند؟
متاسفانه او درگير بازي با داماش بود، اما با رضا چلنگر صحبت داشتم و قرار شد براي من يك قرار ملاقات بگذارد و بتوانم خيلي زود استادم را از نزديك ببينم.
خيلي استاد استاد مي‌كنيد مثل اينكه او را خيلي قبول داري؟
بلاژويچ از بهترين مربياني بود كه به ايران آمد و به نوعي فوتبال ما را متحول كرد، من اگر مي‌گويم استاد واقعا او استاد است خيلي چيزها را از او ياد گرفتم و بدون هيچ تعارفي مي‌گويم كه او بهترين مربي من بوده است.
چه زماني قرار شد بلاژ را ببيني؟
من به چلنگر گفتم دلم خيلي براي استاد تنگ شده است و دوست دارم هر چه زودتر او را ببينم. در همين راستا گويا مس يك اردوي تداركاتي در تهران خواهد داشت براي همين قرار شد كه براي ما يك برنامه تنظيم كند تا بتوانم او را ببينم. ان‌شاءا... اگر مشكلي پيش نيايد اين هفته او را مي‌بينم.
چرا اين قدر به او علاقه داري؟
من با بلاژويچ خاطرات تلخ و شيرين زيادي دارم او به غير از يك مربي يك دوست خيلي خوب براي بچه‌ها بود. او مربي بود كه بازيكن را به خوبي درك مي‌كرد و ارتباط خوبي برقرار مي‌كرد براي همين نه تنها من بلكه تمام بچه‌ها به او علاقمند بودند. باور كنيد همه دوست دارند پس از سال‌ها دوباره او را ببينند و خاطراتشان را با او زنده كنند.
نظرات بینندگان