arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۷۸۹۰
تاریخ انتشار: ۲۲ : ۱۳ - ۲۰ شهريور ۱۳۹۰

حكمي كه توسط وزير ورزش اشتباهي صادر شد+عکس

چهار روز پس از حضور حميد حيدري به عنوان سرپرست جديد فدراسيون سواركاري از سوي وزارت ورزش و جوانان به وي اعلام شد كه اشتباهي رخ داده و قرار بوده محمود حيدري مسووليت اين فدراسيون را بر عهده گيرد!
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
چهار روز پس از حضور حميد حيدري به عنوان سرپرست جديد فدراسيون سواركاري از سوي وزارت ورزش و جوانان به وي اعلام شد كه اشتباهي رخ داده و قرار بوده محمود حيدري مسووليت اين فدراسيون را بر عهده گيرد!

به گزارش انتخاب به نقل از ایسنا، در حالي كه تنها 4 روز از معارفه حميد حيدري، نايب رييس فدراسيون چوگان براي فدراسيون سواركاري مي‌گذشت، در اقدامي تامل برانگيز شنبه از سوي سه نفر از مديران وزارت ورزش و جوانان با او تماس تلفني گرفتند و اعلام كردند كه حكم شما براي سرپرستي فدراسيون سواركاري اشتباهي و به دليل تشابه اسمي زده شده است!

حميد حيدري سه‌شنبه گذشته پس از صحبت تلفني با حميد سجادي معاون ورزشي وزارتخانه با سرپرستي فدراسيون سواركاري موافقت كرد.

نكته قابل توجه اين كه حيدري در شرايطي به دليل صدور حكم اشتباه وزير ورزش از ادامه كار در فدراسيون سواركاري بازماند كه مراسم معارفه‌اش چهارشنبه گذشته با حضور صنيعي، شرعي، بكاري و رغبتي چهار نفر از مديران كل، كنزي مشاور سجادي، عليرضا باقري مسئول امور مجامع وزارتخانه و در غياب معاون ورزشي وزارتخانه برگزار شده بود.

گويا در اين جلسه حميد حيدري كه از مديران با سابقه كشور به حساب مي‌آيد و با امضاي شهيد بهشتي به عنوان رييس شوراي انقلاب به سمت معاون وزير صنايع منصوب شده بود، به دليل سابقه سرپرستي بارها از سوي مديران وزارتخانه مورد تحسين و تمجيد قرار گرفته و آن‌ها اعلام كردند كه از حيدري حمايت همه جانبه خواهند داشت تا در راستاي اعتلاي سوار كاري كه حدود 5 ماه است در غياب رييس اداره مي‌شود، گام بردارد.

جالب توجه اين كه پس از پايان معارفه حيدري به درخواست مديران كل وزارت ورزش و جوانان او به همراه نايب رييس و دبير كل فدراسيون سوار كاري براي معارفه به فدراسيون مربوطه مي‌رود و از همان روز چهارشنبه رسما كار خود را آغاز مي‌كند! حيدري همچنان روز جمعه به همراه غلامعلي تاجيك مدير كل حراست وزارتخانه براي بازديد از ورزشگاه نوروز آباد و تماشاي رقابت‌هاي كورس تهران در جمع اهالي سواركاري حاضر مي‌شود و سخنراني مي‌كند.

با اين همه و در شرايطي كه روز شنبه به دنبال گرفتن وقت ملاقات با حميد سجادي، رسول نژاد و شخص وزير بوده و در حالي كه در جلسه با اهالي سواركاري قرار داشته در تماسي تلفني به او اعلام مي‌شود كه وزير حكم شما را اشتباهي زده و در واقع قرار بوده محمود حيدري كه در مقطعي رياست هيات سواركاري تهران را بر عهده داشته و از دوستان محمد عباسي به شمار مي‌رود به عنوان سرپرست جديد منصوب شود!

نكته تامل برانگيز ديگر اين كه پس از تماس تلفني با حيدري به وي اعلام شده كه شما بايد مسئولان فدراسيون سواركاري را در جريان اين اتفاق قرار دهيد كه درخواست مسئولان وزارت ورزش و جوانان از سوي حيدري با مخالفت مواجه شد!

قرار است صبح امروز از ساعت 10 مراسم معارفه محمود حيدري سرپرست جديد فدراسيون سواركاري به رياست حميد سجادي معاون ورزشي وزارتخانه برگزار شود.
نظرات بینندگان