arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۷۹۰۵۲
تاریخ انتشار: ۱۸ : ۱۰ - ۰۱ آذر ۱۳۹۶

پزشکیان با تبریک نابودی داعش: ایران پیشگام مقابله با تروریسم است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

نایب رییس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران در صف اول مقابله با تروریست بوده و هست ، گفت: پیروزی نیروهای اسلام در برابر کفر (داعش) را به رهبر معظم انقلاب، سردار سلیمانی، کشور عراق، سوریه و همه رزمندگان تبریک می گوییم.

به گزارش ایرنا،مسعود پزشکیان که ریاست جلسه علنی روز چهارشنبه مجلس را برعهده داشت در پاسخ به تذکر نماینده مردم ارومیه در مجلس مبنی بر ضرورت تبریک پیروزی نیروهای اسلام بر کفر یعنی داعش از سوی رییس جلسه علنی گفت: قرار است در این زمینه بیانیه ای با امضای همه نمایندگان صادر شود.
وی ادامه داد: این اتفاق یک دستاورود بزرگ در ارتباط با توطئه هایی است که آمریکا و قدرت های سلطه طلب در منطقه ایجاد کردند. آنها امیدوار بودند با این کارها بتوانند در منطقه کشورهای اسلامی و به خصوص جمهوری اسلامی ایران را وادار کنند تا کوتاه بیاید.
نایب رییس مجلس گفت: کاری که عزیزان و نیروهای قدس ما و کشورهای عراق و سوریه برای دفاع از سرزمین خود انجام دادند کار بسیار خوبی بود، سیاست هایی که رهبر معظم انقلاب در این زمینه ابلاغ کردند و از روز اول در مقابل این توطئه ایستادند قابل قدردانی است.
پزشکیان افزود: همچنین کارهایی که سردار بزرگ سردار سلیمانی به کمک نیروهای مسلح انجام دادند قابل قدردانی و پر ارزش است و ما باید این را گرامی بداریم. این اتفاق مبارزه ای در مقابل تروریسم بود که در حقیقت ایران در صف مقدم آن قرار گرفت. ما مدیون شهدای حرم و کسانی هستیم که در قبال شیطنت هایی که آن ها داشتند و دم از دموکراسی و آزادی و مبارزه با تروریسم می زدند ایستادند، ما قربانیان تروریسم بودیم و در مقابل تروریسم ایستادیم.
وی ادامه داد: جمهوری اسلامی با تمام قوا توانست به کشورهایی که قربانی تروریسم بودند کمک کند و با قدرت پیروز شدند و این قابل احترام و قدردانی است و این پیروزی را به رهبر معظم انقلاب، سردار اسلام سردار سلیمانی، کشور عراق و سوریه و همه رزمندگان تبریک می گوییم.
نادر قاضی پور نماینده مردم ارومیه در تذکری با استناد به ماده 110 آیین نامه داخلی مجلس گفت: براساس این ماده در هر جلسه مجلس قبل از ورود در دستور رییس جلسه می تواند در مورد گزارش های حوادث مهم و مسایل روز مطالبی را که آگاهی لازم را دارد بیان کند.
وی افزود: با توجه به پیروزی نیروهای اسلام بر کفر یعنی داعش انتظار داریم رییس جلسه علنی مجلس این پیروزی را به رهبر معظم انقلاب، نیروهای مسلح، ملت بزرگ ایران اسلامی و مردم عراق و سوریه تبریک بگویید تا بدانند دولت، مجلس و نیروهای مسلح همه تابع رهبری هستند.

برچسب ها: پزشکیان ، داعش
نظرات بینندگان