arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۷۹۰۷۸
تاریخ انتشار: ۳۵ : ۱۱ - ۰۱ آذر ۱۳۹۶

قرائتی: با فضای مجازی می‌توان اوقات فراغت را پر کرد / این موضوع نباید مانع رفتن به نماز جماعت یا صله رحم شود

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رییس ستاد اقامه نماز کشور در پیامی به اجلاس استانی نماز در مینودشت گفت: با استفاده درست از فضای مجازی می توان به برخی شبهات و القائات دشمنان پاسخ داد.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام محسن قرائتی در پیام خود به سومین اجلاس استانی نماز در گلستان با عنوان نماز و فضای مجازی که با حضور معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در مصلی مینودشت در حال برگزاری است، با بیان اینکه فضای مجازی هم فرصت وهم تهدید بوده ، اظهار کرد: از این فضا که برخی سوء استفاده می کنند اهل ایمان برای پاسخ گویی به شبهات استفاده کنند.

وی اضافه کرد: همچنین با استفاده از فضای مجازی می توان بانوان و دختران را در حوزه مهارت های زندگی، همسرداری و تربیت فرزند آموزش داد.

حجت الاسلام قرائتی افزود: از فضای مجازی می توان برای پر کردن مطلوب اوقات فراغت اقشار مختلف و افراد بازنشسته بهره مند شد.

وی همچنین تاکید کرد که استفاده از فضای مجازی نباید مانع برخی کارهای از جمله رفتن به نماز جماعت یا صله رحم شود.

رییس ستاد اقامه نماز کشور بر نهادینه شدن راهکارهای استفاده صحیح از فضای مجازی در بخش های مختلف نیز تاکید کرد.

سومین اجلاس استانی نماز با عنوان نماز و فضای مجازی باحضور معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، استاندار گلستان و معاونین او، نماینده ولی فقیه در استان ،ائمه جمعه و جماعات، فرمانداران و جمع زیادی از اقشار مختلف مردم در مصلی نماز جمعه مینودشت در شرق گلستان درحال برگزاری است.

این مراسم با پخش سخنان رهبرمعظم انقلاب در خصوص نماز آغاز شد و در ادامه قاسم محمدی رییس ستاد اقامه نماز استان گلستان گزارشی از فعالیت های این ستاد بویژه در حوزه راه اندازی چند کانال تلگرامی و برگزاری کلاس های آموزشی با موضوع نماز ارائه کرد.

نظرات بینندگان