arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۷۹۱۸۳
تاریخ انتشار: ۲۳ : ۱۸ - ۰۱ آذر ۱۳۹۶

افشاگری گازتا در خصوص شجاعی

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

در شرایطی که عصبانیت مسعود شجاعی در میدان با انتقاد شدید رسانه‌های یونانی و مسئولان باشگاه پانیونیوس روبه‌رو شده، سایت گازتا یونان روز گذشته در گزارشی به حمایت از این بازیکن ایرانی پرداخت.

روزنامه خبرورزشی نوشت: گازتا در این گزارش آورده است: بازیکن ایرانی در یک دوران تغییر، عصبانیت خود را به میدان می‌برد و این روی تیم پانیونیوس تأثیر می‌گذارد. ارزش مسعود شجاعی غیرقابل مذاکره است. این بازیکن ایرانی بر توپ مسلط است و در روز خوبش مشکلات زیادی برای دفاع حریفان ایجاد می‌کند، اما چه چیزی در خصوص او بد است؟ مسلماً هر بازیکنی اجازه یک بار اشتباه را دارد، بازیکنان ربات نیستند و اشتباه می‌کنند، به خصوص اگر در یک دوره تغییر باشند، این اشتباهات توجیه‌پذیر است اما اعصاب خراب و رفتار غیرمنطقی مسعود در حال ضربه زدن به پانیونیوس است و در دیدار اخیر مقابل شانتی دوباره این اتفاق رخ داد. ماجرای مسعود شجاعی یک ماجرای دشوار است که فقط مربی می‌تواند در مورد آن تصمیم بگیرد. به خصوص که مسعود می‌تواند مسیر هر بازی را تغییر دهد اما این روزها شجاعی تمرکز ندارد. می‌خواهد به تنهایی کارهایی انجام دهد که توانایی آن را ندارد و حتی در جای خود حضور ندارد.

به نظر می‌رسد با محرومیت شجاعی، پانیونیوس توانایی‌های خلاقانه او را از دست داده است و به همین دلیل است که مسعود عصبی می‌شود و کنترل خود را از دست می‌دهد. دلیل اصلی این مشکلات، دعوت نشدن او به تیم ملی ایران است. مسعود کشور خود را خیلی دوست دارد اما از فهرست کی‌روش خارج شده است. در شرایطی که خیلی‌ها مسعود را متهم می‌کنند که به خاطر توافق با آاک در پانیونیوس بی‌انگیزه شده اما نباید فراموش کرد او در نیواسمرینا خوشحال است و قصد ترک این تیم تا جام جهانی را نداشت و در کل به خاطر عشق به پانیونیوس و بازی مقابل مکابی این اتفاقات برای او آغاز شد، در هر حال اگر این ماجرا از سوی هر دو طرف مدیریت نشود، در نهایت هم پانیونیوس، هم شجاعی بازنده خواهند بود.

نظرات بینندگان