arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۷۹۲۱۷
تاریخ انتشار: ۵۶ : ۲۲ - ۰۱ آذر ۱۳۹۶

چالش سامسونگ برای کاربران آیفون در کره جنوبی

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سامسونگ در تحت طرحی به نام «Samsung Galaxy Experience Program» یا «برنامه تجربه گلکسی سامسونگ»، کاربران آیفون را به تجربه استفاده از گلکسی نوت 8 و گلکسی اس 8 دعوت کرده است.

کاربران آیفون می توانند از امروز 30 آبان تا 6 آذر ماه به صورت آنلاین در طرح مذکور ثبت نام کنند و تا تاریخ 9 آذر ماه نیز سامسونگ از میان ثبت نام کنندگان، 10 هزار نفر را انتخاب می کند و از آنها برای حضور در یکی از فروشگاه های سامسونگ دعوت می کند تا موبایل های پرچمدار خود را تحویل بگیرند.

لازم به ذکر است که شرکت کنندگان در این طرح، علاوه بر هزینه خرید موبایل مذکور باید مبلغی معادل 45 دلار بپردازند؛ در صورتی که پس از پایان یک ماه استفاده، کاربر قصد داشته باشد موبایل را پس دهد، مبلغ پرداختی برای خرید موبایل، مجدداً به او عودت داده می شود، ولی 45 دلار ثبت نام پس داده نمی شود. اگر هم کاربر پس از یک ماه استفاده قصد نگه داشتن تلفن هوشمند را داشته باشد، تنها 45 دلار ثبت نام به او پس داده می شود.

گفتنی است افرادی که در این طرح شرکت کرده و قصد نگه داشتن تلفن هوشمند مذکور را دارند، علاوه بر پس گرفتن مبلغ 45 دلار، یک اسپیکر بلوتوث « JBL Go» نیز دریافت می کنند.

*دیجیاتو

نظرات بینندگان