arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۷۹۲۱۸
تاریخ انتشار: ۱۷ : ۲۳ - ۰۱ آذر ۱۳۹۶

ازدواج دوباره برد پیت و آنجلینا جولی؟

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

با نزدیک شدن به کریسمس احتمال هر اتفاق جالب و غیرمنتظره نیز بیشتر می شود. بعضی از شواهد نشان می دهد که ممکن است آنجلینا جولی و برد پیت که زمانی زوج افسانه ای هالیوود بودند و با جدایی از یکدیگر همه را شوکه کردند بعد از گذشت حدود یک سال دوباره به خاطر فرزندانشان با هم آشتی کنند.
تصویر ازدواج دوباره برد پیت و آنجلینا جولی

ماجرا از آنجا شروع شد که آنجلینا جولی اعلام کرد که فرزندانش هالووین را در کنار پدرشان براد پیت گذرانده اند و این زوج سابق از آن به بعد به فکر برنامه ریزی برای گذراندن عید شکرگزاری و کریسمس در کنار فرزندانشان هستند. با وجود شایعاتی درباره روابط سرد آنجلینا و برد پیت، خیلی ها می گویند که آنها در آستانه آشتی با یکدیگر هستند.

یک منبع نزدیک به این بازیگر به سایت Hollywood Life گفته است که آنجلینا جولی می گوید تمایل دارد با بچه هایش تعطیلات آخر سال را خارج از ایالات متحده و احتمالا در کامبوج بگذراند. ولی با این حال شوهر سابقش با آن موافق نیست و دوست دارد که ساعاتی را با بچه هایشان بگذراند و از آنجلینا خواهش کرده که در شهر بمانند. همچنین این منبع تأیید کرده است که آنها تلاش می کنند تا به توافق برسند که مانند یک خانواده واقعی همچون سابق تعطیلات را در کنار هم بگذرانند.

نظرات بینندگان