arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۷۹۲۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۷ : ۱۶ - ۲۰ شهريور ۱۳۹۰

اجرای "طرح حرکت بين خطوط خودروها" در تهران

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رييس پليس راهنمايي و رانندگي تهران بزرگ از اجراي «طرح حرکت بين خطوط خودروها» در بزرگراه‌ها و شريان‌هاي اصلي شهر خبر داد.

به گزارش مشرق به نقل از ايسنا، سردار حسين رحيمي اظهار داشت: با توجه به اينکه دو علت اصلي تصادفات در تهران بي‌توجهي به جلو و تغيير مسير ناگهاني در پنج ماهه نخست امسال بود به منظور جلوگيري از تغيير مسير ناگهاني و کاهش ترافيک در معابر اصلي طرح حرکت خودروها در بين خطوط اجرا مي‌شود.

وي ادامه داد: بيشتر رانندگان تهراني اين موضوع را رعايت مي‌کنند اما برخي نيز نسبت به اين موضوع بي‌توجه هستند که از سوي پليس اعمال قانون مي‌شوند.

رييس پليس راهور تهران از اجراي اين طرح در بزرگراه‌ها خبر داد و به سايت پليس افزود: با توجه به اينکه بيشتر اين حوادث در بزرگراه‌ها رخ مي دهد پليس بزرگراه مسوول رسيدگي به اين موضوع است و با متخلفان برخورد مي‌کند.

همچنين فيروز گودرزي‌مهر، رييس پليس بزرگراه‌هاي تهران با اشاره به اين كه اجراي طرح حرکت بين خطوط خودروها در بزرگراه‌هاي پايتخت آغاز شده است به ايسنا گفت: با توجه به اين كه عدم حركت بين خطوط و تغيير مسير ناگهاني يكي از علل عمده بروز حوادث رانندگي و بي‌نظمي در بزرگراه‌هاست بر اين اساس برخورد با رانندگان متخلف در اين زمينه تشديد شده است.

وي افزود: بر اين اساس عدم حركت بين خطوط 70 هزار ريال و تغيير مسير ناگهاني 130 هزار ريال جريمه در پي دارد.

رييس پليس بزرگراه‌هاي تهران با اشاره به اين كه 90 درصد رانندگان در زمان ترافيك سبك حركت بين خطوط را رعايت مي‌كنند، تصريح كرد: در عين حال در زمان بار ترافيكي تعدادي از رانندگان اين امر را رعايت نمي‌كنند كه بر اين اساس از اين پس با رانندگان متخلف برخورد مي‌شود.

وي در عين حال خاطرنشان كرد: تغيير مسير در داخل تونل‌ها و يا روي پل‌ها و محل‌هايي كه خط ممتد كشيده شده است ممنوع است و ماموران پليس بزرگراه از امروز برخورد با رانندگان متخلف را در اين زمينه تشديد مي‌كنند.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۰
0
1
کدوم خط ؟ مگه بزرگراه ها خط کشی هم دارند ؟؟؟!!!
نظرات بینندگان