arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۷۹۳۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۴۸ : ۱۶ - ۲۰ شهريور ۱۳۹۰

انتقاد تند اردوغان از بشار اسد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
نخست وزیر ترکیه در گفتگو با یکی از کانال‌های تلویزیونی عربی، از رئیس جمهور سوریه به دلیل عملیات علیه تروریست‌‌ها انتقاد کرد.

رجب طیب اردوغان نخست وزیر ترکیه در گفتگوی تلویزیونی با کانال الجزیره با طرح این ادعا مبنی بر اینکه بشار اسد رئیس جمهور سوریه مردم را "تروریست" می‌نامد گفت: آنها می‌گویند تروریست‌ها مسلح هستند و ما تروریست‌ها را می‌کشیم. جناب اسد، شما در حین بمباران بندر لازکیه از طریق دریا، شما اهداف نقطه‌ای را چگونه پیدا کردید؟ چگونه می‌توانی به این کار بگویی که ما تروریست‌ها را می‌کشیم؟

اردوغان در ادامه اظهارات ضد سوری خود گفت که رهبران سیاسی باید آینده خود را بر روی عدالت بنا نهند، نه بر روی ظلم و با خون و خونریزی نمی‌توان قدرت را حفظ کرد و هر کس با خون و خونریزی به قدرت برسد، به همان شکل نیز از قدرت برکنار خواهد شد.

اردوغان بار دیگر خاطرنشان کرد که دولت ترکیه در قبال تحولات سوریه با احتیاط رفتار می‌کند، اما به هرحال حرف خود را می‌زنند، چونکه آنها اسد را وارد این بن بست نکرده‌اند، بلکه متاسفانه خود اسد و اطرافیانش وی را وارد این بن بست کردند.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۰
1
6
احسنت بر اردوغان.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۹ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۰
9
1
اردوغان بای خود رااز گلیم خود بیشتر دراز کرده بهتر است به امور مملکت خود ببردازی فکر نکن خودت مملکت گل وبلبل داری آقا... `
نظرات بینندگان