arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۷۹۳۲
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: ۲۸ : ۱۷ - ۲۰ شهريور ۱۳۹۰

علی مطهری مصداق ابوموسی اشعری شد!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

حجت الاسلام رهدار با بیان اینكه برخی افراد خواص عام هستند، علی مطهری را مصداق مقدس‌های نادان همچون ابوموسی اشعری دانست.

به گزارش انتخاب به نقل از خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام رهدار در دوره آموزشی تشكیلاتی بسیج دانشجویی با اشاره به افرادی كه با اهل بیت (ع) در ارتباط بودند، این افراد را به پنج دسته تقسیم كرد و اظهار داشت: برخی افراد، اصحاب سردسته هستند، مانند حبیب ابن مظاهر كه دو بار فدایی امام حسین(ع) شد.
 
مدیر موسسه آموزشی فتوح در بیان خصوصیات این افراد افزود: حضرت ابوالفضل (ع) یار خاص و پناه امام حسین(ع) در كربلا بود و این افراد محرم رازها و اسرار اهل بیت(ع) بودند.
 
وی خاطرنشان كرد: سلمان برای امام علی(ع)، ابوالفضل برای امام حسین(ع) و اباصلت برای امام رضا(ع) جزو اصحاب سردسته و پیرو اهل بیت(ع) بودند.
 
رهدار طبقه دوم افراد مرتبط با اهل بیت(ع) را عاشقان آنها دانست كه ضرورتا پیرو نیستند و افزود: ابوذر جزو این افراد است كه عاشق حضرت علی(ع) بود، اما هنگامی كه امام سكوت كرد، وی سكوت نكرد و تبعید شد.
 
مدیر موسسه آموزشی فتوح با بیان اینكه سلمان مظهر علی(ع) شده بود، اظهار داشت: در شرایط كنونی نیز مقام معظم رهبری مظهر و تبلور راه امام خمینی(ره) است.
 
وی با اشاره به افرادی كه خواص عام بوده اند مانند ابوموسی اشعری بیان كرد: این فرد جزو طبقه سوم افراد در ارتباط با اهل بیت(ع) هستند كه مقدس های نادان می باشند.
 
رهدار با بیان اینكه مقدس نماها ادای اسلام را در می آورند، افزود: خط امام علی(ع) و خط معاویه ملعون شفاف و روشن است، اما كار ویژه ابوموسی اشعری از بین بردن خط امام علی(ع) و معاویه است؛ امروز علی مطهری مصداق ابوموسی اشعری است كه در حال از بین بردن مرزهاست.
 
مدیر موسسه آموزشی فتوح منافقان و مگس های دور شیرینی را از دیگر افراد اطراف اهل بیت(ع) برشمرد و اظهار داشت: امروز نیز مصداق تمامی این افراد در جامعه وجود دارد؛ كه امام خمینی(ره) تعبیر ساده لوح را برای منتظری به كار بردند.


نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
بیدار
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۵۲ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۰
0
14
درود برذات وشیر اقای مطهری.یک انسان مسلمان ومومن.خودتون هم می دونید باخداست وکارش درسته.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۰
0
13
اتفاقا علی مطهری یکی از بهترین مصادیق ابوذر است. اینگونه سخن گفتن در شان یک روحانی نیست چون مردم می دانند که مطهری چه گفته و عمده سخنان ایشان از سر دلسوزی برای نظام بوده و گذشت زمان نیز حق بودن سخنان ایشان را ثابت کرده است. از جمله ایشان یکی از اولین کسانی بود که خطر گروه انحرافی را گوشزد کرد و امروز پرده از فعالیت های آنها کنار می رود و درستی گفتار ایشان را اثبات می کند.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۴۸ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۰
0
4
اباسعد صحیح است نه اباصلت.
حامد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۱
0
15
جسارتا خودشان مصداق که هستند؟ متاسفانه بعضی برای اثبات مدعایشان همه نوع حریم شکنی را جایز میدانند کجاست تقوا؟وقتی به ساحت فرزند متفکر شهید جهان اسلام این گونه بی حرمتی میشود وای به حال دیگران خدایا ما را به راه راست هدایت فرما
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۲
0
1
با سلام به گردانندگان سايت وزين انتخاب و خوانندگان عزيز سايت
امروز كه تمام نظرات آقاي مطهري در خصوص دولت و جريان موسوم به انحرافي درست و پيش بيني هايشان كاملا صحيح درآمده و بايد مدعيان بصيرت از وي تشكر كنند، بعكس طلبكار هم شده اند. اين رفتار مرا ياد مثل معروف "... پررو يقه صاحب مال رو مي گيره" مي اندازد.
آنچه كه آقاي مطهري فرمودند همه تمام و كمال درست از آب درآمد. ايشان روي نكته اي تاكيد داشتند كه من با همه پيگيري ام در خصوص رفتار آقايان آن را اغراق تلقي كردم. ايشان صراحتا فرمودند كه "دولت فعلي ليبرالتر از دولت اصلاحات است" و مكررا تاكيد داشتند كه افكار آقاي مشايي منحرف است و تاكيد كردند كه هيچ فرقي بين مشايي و آنكه شما و استادتان همچنان او را تاييد و از وي دفاع مي كنيد، وجود ندارد.
عزيز برادر با نوع قضاوت شما اگر كسي ابوموسي اشعري را نشناسد و علي آقا مطهري را بشناسد، بايد چنين برداشت كند كه اشعري فردي با هوش و مدبر بوده و تشخيص درستي داشته. آيا چنين است. اما نكته اساسي كه با الفباي تقوي تناقض دارد اين است كه شما يك انسان مودب و منطقي و مستدل را در واقع با تشبيه به ابوموسي مرتد دانسته ايد. چرا؟ خوب مشخص است. ابوموسي حق امامت امام برحق خود را با دشمن غدار وجه المصالحه قرار داد و گول او را خورد، لذا اگر حسب ظاهر هم شيعه بود، از آن برگشت و منكر امامت شده و مرتد شد. حال قضاوت با شما. اينكه مردي تمام زواياي انحراف را از 2 سال پيش ديده و تشريح كرده، ابوموسي اشعري است و يا كساني مفتخر به اين لقب هستند كه نه تنها تا ديروز منكر انحراف ها بودند و امروز هم به بركت موضع گيري رهبري فهيم و هوشيار ناچار به همراهي ظاهري با ايشان شده اند، ولي همچنان دل در گرو منحرفين دارند و بر مخالفين بصير آنان يورش مي برند.
آقاي رهدار، اگر ندانسته سخن مي گويي، بهتر است كه تامل كرده و پس از مطالعه و بررسي آن را اصلاح كني و اگر دانسته گفته اي، اين چه دانشي است كه اهم واقعيت ها را نديده و قياس مع الفارق مي كني و اگر مي داني و مامور به انكار حق و اظهار باطلي، پس سخني با چون تو نداريم. بدان كه در هر حال پيران راه امام راحل و امام حي هشيار، آيت ا... خامنه اي (مد ظله العالي) از چنين قضاوت هايي مبرا بوده و به مصداق "المومن كيس الفتن" طريق حق را خود مي دانند و نيازي به روشنگري هاي اينچنيني شما كه گروگانگيري تاريخ اسلام و تخريب آن است ندارند.
نظرات بینندگان