arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۷۹۳۵
تاریخ انتشار: ۳۱ : ۱۷ - ۲۰ شهريور ۱۳۹۰

مهدوی‌كنی:عدم حضور جبهه پایداری در جلسات7+8

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مهر نوشت :‌ آیت‌الله مهدوی‌كنی مذاكره با رضایی برای حضور در جبهه متحد را تكذیب كرد .

دبیرجامعه روحانیت مبارز ضمن تكذیب مذاكره محسن رضایی با وی برای حضور جبهه ایستادگی در كمیته واحد اصولگرایان گفت: به دلیل اینكه ما در كارمان اخلاص داریم اصولگرایان بالاخره به وحدت خواهند رسید.

آیت الله مهدوی كنی رئیس مجلس خبرگان و دیبركل جامعه روحانیت مبارز ، در خصوص برخی اخبار مبنی بر مذاكره محسن رضایی به نمایندگی از جبهه ایستادگی با وی برای حضور در جبهه متحد اصولگرایان گفت: محسن رضایی صحبتی با من در خصوص حضور جبهه ایستادگی در جبهه متحد اصولگرایان انجام نداده است و من این موضوع را تكذیب می كنم.

وی افزود: این موضوع در برخی سایتها مطرح شده بود در حالیكه به هیچ وجه صحت نداشت.

مهدوی كنی در خصوص آخرین مذاكرات جبهه پایداری با گروه 8+7 اظهار داشت: تاكنون اعضای این جبهه در جلسات شركت نكرده اند.

دبیرجامعه روحانیت مبارز در خصوص اخباری مبنی بر حضور حسینیان در كمیته داوری و نظارت اصولگرایان نیز گفت: وی تاكنون در جلسات كمیته شركت نكرده است.

جبهه متحد هیچ‌گونه شرط و شروطی را نمی پذیرد

رئیس مجلس خبرگان رهبری همچنین تصریح كرد: همانگونه كه در گذشته نیز اعلام كرده ام ما هیچگونه شرط و شروطی را نمی پذیریم چرا كه همه ما برادر هستیم و اینگونه سخنان هیج وجهیتی ندارد.

مهدوی كنی در خصوص برخی اخبار مبنی بر جلسه جبهه متحد اصولگرایان در مشهد اظهار داشت: جلسات جبهه متحد اصولگرایان به صورت مستمر برگزار می شود ولی جلسه ای تاكنون در مشهد برگزار نشده است.

وی همچنین به وحدت اصولگرایان نیزاشاره كرد و افزود: به دلیل اینكه ما در كارمان اخلاص داریم اصولگرایان بالاخره به وحدت خواهند رسید.

تاثیر تسخیر سفارت اسرائیل در مصر در روند بیداری اسلامی

رئیس مجلس خبرگان رهبری در ادامه در خصوص تاثیر تسخیر سفارت رژیم صهیونیتی در مصر در تحولات این كشور گفت: این اتفاق قطعا در تحولات مصر اثر خواهد گذاشت اگرچه ممكن است عواقبی داشته باشد.

وی تصریح كرد: تسخیر سفارت اسرائیل در مصر برای انقلاب این كشور و دیگر كشورهای اسلامی مفید و در روند بیداری اسلامی مردم منطقه تاثیرگذار خواهد بود.


نظرات بینندگان