arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۷۹۴۶
تاریخ انتشار: ۰۷ : ۰۱ - ۲۱ شهريور ۱۳۹۰

اخبار مهم "انتخاب" در 60 ثانیه/یکشنبه 20 شهریور

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

"60 ثانیه" عنوان خبری است که روزانه مهمترین اخبار منتشره در "انتخاب" را در یک خبر جمع آوری کند که در طی "60 ثانیه" امکان ملاحظه همه اخبار وجود دارد. این بخش، در ستون "مهمترین عناوین روز" منتشر می شود:

اخبار یکشنبه 20 شهریور:

تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۷:۲۸
نايب رييس كميسيون فرهنگي مجلس مي گويد،: قرار نيست ماموران به زندگي خصوصي افراد ورود پيدا كنند. اشاره اين عضو اصولگراي مجلس به جمع آوري ماهواره است.
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۶:۳۳
طبق برآوردهاي ناسا، ‌طي هفته‌هاي آينده احتمالا قطعاتي از يك ماهواره خراب اين سازمان در بخش نامعلومي از زمين فرود خواهد آمد.
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۶:۱۸
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۶:۱۶
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۴:۴۵
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۳:۵۶
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۳:۴۹
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۳:۴۲
چهار روز پس از حضور حميد حيدري به عنوان سرپرست جديد فدراسيون سواركاري از سوي وزارت ورزش و جوانان به وي اعلام شد كه اشتباهي رخ داده و قرار بوده محمود حيدري مسووليت اين فدراسيون را بر عهده گيرد!
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۳:۲۲
مارادونا سرمربي الوصل امارات مي‌گويد مسي براي اين كه بفهمد من بهتر از پله هستم بازي‌هاي سياه و سفيد پله را نگاه كند.
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۳:۰۶
رييس كل سازمان امور مالياتي با اعلام رشد بيش از 30 درصدي درآمد‌هاي مالياتي گفت: تا پايان مرداد‌ماه در بخش ماليات مستقيم با 28 درصد رشد نسبت به سال قبل 87 درصد بودجه محقق شده است.
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۳:۰۴
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۲:۴۹
شاپور قريب كارگرداني كه در پرونده كاري‌اش فيلم «هفت تيرهاي چوبي» به‌عنوان يكي از ماندگارترين آثار سينماي كودكان و نوجوانان باقي مانده است،اين روزها در شرايط بد جسمي و مالي روزگارش را سپري مي‌كند.
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۲:۳۱
نظرخواهی از بینندگان "انتخاب"؛
این مدل اظهارات که پیشتر از زبان مشایی بیان می شد، ظاهراً پس از افزایش حساسیت ها در مورد مشایی، به محمود احمدی نژاد سپرده شده است، اما آنچه مهم است این است که طبعاً چنین اظهارنظراتی نمی تواند نظرات شخص رییس جمهور باشد و درواقع، او برای بیان چنین سخنانی، توسط شخص یا اشخاصی، مورد مشاوره قرار می گیرد چرا که هم اندیشمندان و هم عوام، چنین اظهاراتی را در حد و اندازه های رییس جمهور نمی دانند.
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۲:۲۷
ناراحتی برلسکونی از سرنگونی دیکتاتور لیبی: انقلابیون محبوب نیستند
برلسکونی نخست وزیر ایتالیا گفت: من می خواستم سر قضیه ی قذافی استعفا بدهم اما، کارمندانم به طور فیزیکی جلویم را گرفتند....برخي از افراد در قلب قدرت مي خواستند از شر قذافي رها شوند.
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۲:۰۴
دانشجویان ورودیهای سالهای قبل و جدیدالورودها بر اساس اعلام دانشگاهها بین 26 شهریور تا 3 مهر در کلاسهای درس دانشگاه محل پذیرش حاضر می شوند. البته برخی دانشگاهها از همین هفته کلاسهای خود را دایر کرده اند.
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۲:۰۱
معمر قذافي در نوار صوتي جديد خود با تاكيد بر اينكه ساعت صفر فرا رسيده است، به ملت اين كشور هشدار داد تا از مبارزه دست نكشند.
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۱:۵۹
شب گذشته مادر شهیدان سید محمد، سید علی و سید محسن جهان‌آرا به دلیل وخامت بیماری در بیمارستان خاتم‌الانبیاء درگذشت.
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۱:۵۸
مدیر اداره نظارت بر بانک‌های بانک مرکزی با اشاره به اینکه برخی مدیران بانک‌ها در خصوص اختلاس 3 هزار میلیارد تومانی از بانک صادرات فرافکنی می‌کنند، گفت: گزارش بازرسان ما از این اختلاس آماده شده و به زودی منتشر می‌شود.
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۱:۲۶
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۱:۲۳
فردی که در کارهای اقتصادی فعالیت می‌کند که هیچ وجه نباید به افراد سیاسی نزدیک شود. این بدان معنی نیست که خدای ناکرده افراد سیاسی مورد احترام نیستند بلکه بالعکس ضمن احترام وافر به سیاسیون، اول به خودم و بعد به همه فعالان اقتصادی توصیه می‌کنم وارد عرصه سیاست نشوند، چون سیاست و اقتصاد دو مقوله فوق تخصصی و کاملا جداگانه است.
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۰:۳۸
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۰:۳۵
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۰:۳۴
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۰:۳۲
نظرات بینندگان