arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۷۹۵۱۳
تاریخ انتشار: ۵۰ : ۲۰ - ۰۳ آذر ۱۳۹۶

مجری مشهور میزبان مراسم گلدن گلوب خواهد بود

به‌تازگی به‌طور رسمی اعلام شده که حضور ست مایرز، مجری برنامه Late Night with Seth Meyers به‌عنوان میزبان هفتاد و پنجمین مراسم اهدای جایزه گلدن گلوب تایید شده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون و در خبری جدید به طور رسمی اعلام شده که ست مایرز قرار است به‌عنوان میزبان در هفتاد و پنجمین مراسم اهدای جایزه گلدن گلوب حضور داشته باشد. این مجری بااستعداد و محبوب شبکه NBC که برنامه Late Night with Seth Meyers (آخر شب با ست مایرز) را در دست دارد، قرار است نقشی را ایفا کند که چند سال گذشته توسط تینا فی، ایمی پولر و ریکی جرویز اجرا می‌شده است. همچنین آخرین هنرمندی که به‌عنوان میزبان در این مراسم حضور داشته جیمی فالون است.

مهر تاتنا، رئیس انجمن مطبوعات خارجی هالیوود (Hollywood Foreign Press Association یا به اختصار HFPA) درباره این رویداد به یکی از گزارشگران سایت‌های خبری گفت:

ما و انجمن مطبوعات خارجی هالیوود از اینکه ست مایرز را به‌عنوان میزبان هفتاد و پنجمین مراسم اهدای جایزه گلدن گلوب در کنار خود داریم بسیار خوشحال و خرسندیم و خیلی برای این مراسم هیجان داریم. با توجه به شوخ‌طبعی و طنز ذاتی که ست در وجود خود دارد و توانایی درونی‌ای که او با استفاده از آن می‌تواند تماشاگران و بینندگان را به وجد بیاورد، می‌توان گفت که او می‌تواند کمک خیلی بزرگی در سرپا نگه داشتن این مراسم و به نوعی سنتی قدیمی در شناخت و معرفی بهترین آثار سینمایی و تلویزیونی، به ما بکند.

این نویسنده و کمدین کارکشته، به مدت ۱۲ سال در برنامه گفتگوی Saturday Night Live (پخش زنده شنبه شب) که شاید اغلب آن را با نام اختصاری SNL بشناسند فعالیت کرده بود؛ هم به‌عنوان نویسنده و هم به‌عنوان یکی از اعضای اصلی و تاثیرگذار برنامه Saturday Night Live Weekend Update Thursday.

اینگونه می‌توان عنوان کرد که ست مایرز که در گذشته سرپرست نویسندگان برنامه پخش زنده شنبه شب (که جایزه‌های نسبتا زیادی هم به خاطر حضور در این برنامه محبوب به دست آورده است) بوده، نه‌تنها در حرفه مجری‌گری حرفه‌ای است، بلکه با میزبانی مراسم مختلف اهدای جوایز هم غریبه و ناآشنا نیست. او در سال ۲۰۱۰ افتخار این را داشت که به‌عنوان میزبان در مراسم اهدای جایزه بهترین عملکرد سالانه در رشته‌های ورزشی (Excellence in Sports Performance Yearly Award یا به اختصار ESPY Award) و همچنین در مراسم جایزه امی سال ۲۰۱۴ حضور داشته باشد.

بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده و طبق برنامه هر ساله قرار است هفتاد و پنجمین مراسم سالانه اهدای جوایز گلدن گلوب هم در ماه ژانویه سال ۲۰۱۸ برگزار شود. همچنین برای افرادی که قادر به حضور در این مراسم نیستند، همانند قبل این مراسم به صورت زنده قرار است از شبکه NBC از ساعت ۸ بعد از ظهر به وقت محلی پخش شود. به‌علاوه لیست اسامی نامزدهای این مراسم در روز دوشنبه ۱۱ دسامبر (۲۰ آذر) اعلام خواهد شد.

در این میان یادآوری می‌کنیم که هفتاد و پنجمین مراسم اهدای جایزه گلدن گلوب برای برگزاری در روز یکشنبه ۷ ژانویه ۲۰۱۸ (۱۷ دی ۱۳۹۶) برنامه‌ریزی شده است.

نظرات بینندگان