arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۷۹۵۱۵
تاریخ انتشار: ۲۰ : ۲۱ - ۰۳ آذر ۱۳۹۶

آیا سامسونگ سال آینده از گوشی قابل انعطاف رونمایی می کند؟

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

تابحال شایعات زیادی در خصوص گوشی قابل انعطاف سامسونگ منتشر شده است، اما انگار رونمایی از این گوشی عجیب خیلی دور نیست چرا که صفحه پشتیبانی سامسونگ از گلگسی X در وب سایت این شرکت ایجاد شده است.

شایعات حکایت از آن دارند که سامسونگ در سال آینده میلادی از گوشی هوشمند جدید خود به نام Galaxy X رونمایی خواهد کرد. اینکه آیا این شایعات درست است یا خیر، هنوز مشخص نیست، اما به نظر می رسد شواهدی وجود دارد که دستگاهی با نام Galaxy X وجود دارد و صفحه پشتیبان آن هم به تازگی در وب سایت این شرکت کرده ای آپلود شده است.

البته این صفحه هیچ اطلاعاتی در مورد گوشی جدید به ما نمی گوید اما تایید می کند که یک دستگاه به نام Galaxy X وجود دارد. Galaxy X نامی برای هر گوشی باشد، اما گزارش های قبلی نشان داده اند که گوشی های قابل انعطاف سامسونگ Galaxy X نامیده خواهد شد.

گفته می شود که Galaxy X در سال 2018 رونمایی می شود هرچند احتمالا تنها در چند نسخه محدود و تنها در بازار کره عرضه می شود و اگر همه چیز خوب پیش برود و واکنش کاربران به این گوشی مثبت باشد سامسونگ بر روی این پروژه سرمایه گذاری بیشتری خواهد کرد.

ایده طراحی و ارائه گوشی هوشمند انعطاف پذیر مدت ها است که از طرف سامسونگ ارائه شده است و مدل هایی نیز برای تبلت های انعطاف پذیر از سمت سامسونگ ارائه شد و به همین خاطر علی رغم اینکه اعلامیه رسمی در خصوص گوشی قابل انعطاف از سوی سامسونگ منتشر نشده اما همه حدس می زنند که گلکسی ایکس همان گوشی قابل انعطاف است. حتی برخی می گویند که سامسونگ ممکن است گوشی جدید خود را در نمایشگاه CES که در ماه ژانویه برگزار می شود رونمایی کند.

با این وجود، سوال این است که آیا چنین گوشی آیا می تواند نظر مردم را به خود جلب کند و در بازار گوشی های هوشمند که اکنون بیشتر به سمت استفاده از گوشی های تمام صفحه رفته است، موفق باشد؟

*کلیک

نظرات بینندگان