arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۷۹۵۱۸
تاریخ انتشار: ۳۰ : ۲۲ - ۰۳ آذر ۱۳۹۶

سردار آبنوش: افرادی که می‌گویند «سوریه و عراق چه ارتباطی به ما دارند» هنرشان شایعه‌سازی و خالی کردن دل مردم است/ دشمن جرأت چپ نگاه کردن به ملت ایران را ندارد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

جانشین قرارگاه خاتم‌الأنبیا گفت: افرادی که می‌گویند «سوریه و عراق چه ارتباطی به ما دارند» هنرشان شایعه‌سازی و خالی کردن دل مردم است.

سردار سالار آبنوش در یادواره شهدای شهر خاکعلی که عصر امروز در مسجد 14 معصوم(ع) این شهر برگزار شد، اظهار داشت: عده قلیلی در کشور به دنبال خدشه‌دار کردن هستند که باید با آن‌ها برخوردهای لازم صورت گیرد.

وی افزود: یک عده نسل سومی و چهارمی که اطلاعات کمی دارند صدای خودی‌ها را نمی‌شنوند و به بوق دشمن گوش می‌دهند.

جانشین قرارگاه خاتم‌الأنبیا مطرح کرد: نسل جدید باید بداند که انقلاب در گذشته چه بوده و امروز در چه جایگاهی قرار دارد و کمر نظام سلطه را خُرد کرده است.

سردار آبنوش با بیان اینکه انقلاب اسلامی امروز به ما عظمت و قدرت داده است، ادامه داد: استکبار جهانی و غرب دشمنان نظام هستند، اما عده‌ای به حرف‌های مسموم دشمنان گوش فرا می‌دهند.

وی اضافه کرد: امروز دشمن از نظام سیلی خورده و در حال دیوانه شدن است؛ چه شده که برخی ندای ناامیدی سر می‌دهند.

جانشین قرارگاه خاتم‌الأنبیا تبیین کرد: استکبار جهانی با تولید داعش در تلاش بود به ایران ضربه وارد کند، اما با تشکیل جبهه مقاومت، این جبهه مقاوم و توانمند در برابر تفکر منحوس سعودی و صهیونیستی ایستاده است و تشکیل آن از نعمت‌هایی بوده که از دل انقلاب اسلامی جوشیده است.

سردار آبنوش تشریح کرد: برخی که اذعان می‌کنند مردم مشکلات معیشتی دارند، سوریه و عراق چه ارتباطی به ایران دارد، باید گفت که این افراد هنرشان شایعه‌سازی و خالی کردن دل مردم است و حرفشان منطقی نیست.

وی یادآور شد: انقلاب و شهدا را نباید زیر سؤال برد، بلکه باید با آگاهی، افزایش بصیرت و اطلاعات از ضربه زدن دشمن به نظام بکاهیم.

جانشین قرارگاه خاتم‌الأنبیا عنوان کرد: انقلاب اسلامی پیش‌رونده و پیش‌برنده است و هر روز به تعداد لوکوموتیوهای قطار انقلاب افزوده می‌شود.

سردار آبنوش بیان کرد: به سند قرآن کریم، عقل و تاریخ، هیچ خیری از سوی دشمنان به نظام نمی‌رسد و منطق انقلاب اسلامی هم همانند منطق اهل‌بیت (ع) مذاکره است، اما به دشمنان اسلام از جمله استکبار اعتمادی نیست و طبق فرمایش مقام معظم رهبری مذاکره نتیجه ندارد.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی امروز جهان سلطه، کفر و دشمنان خدا را به زانو درآورده است، توضیح داد: امروز انقلاب اسلامی به دنیا امید می‌بخشد و انقلاب قوی‌تر و تأثیرگذار از گذشته در حال حرکت است.

جانشین قرارگاه خاتم‌الأنبیا افزود: امروز فرزندان اسلامی کمر همت بسته‌اند و با جنگ در برابر داعشی‌های تکفیری از جان، مال، شرف و اعتقادات مردم دفاع کردند.

سردار آبنوش در پایان با بیان اینکه دشمن جرأت چپ نگاه کردن به ملت ایران را ندارد، تصریح کرد: شهدا وظیفه خود را به نحو احسن انجام داده‌اند و در عرصه‌های مختلف سردار سلیمانی‌ها را داریم و امروز باید پیرو راه آنان بوده و از جایگاه ولایت فقیه دفاع کنیم.

منبع: فارس
نظرات بینندگان