arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۷۹۵۳۳
تاریخ انتشار: ۳۹ : ۲۲ - ۰۳ آذر ۱۳۹۶

زیدان: هرگز فکر نمی‌کردم ۱۰ امتیاز از بارسلونا عقب بیفتیم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سرمربی رئال مادرید اعتراف کرد هرگز فکر نمی‌کرد که فاصله امتیازات تیمش با رقیب کاتالان دو رقمی شود.

زیدان الدین زیدان در کنفرانس خبری پیش از بازی فردا (شنبه) رئال مادرید مقابل مالاگا در هفته سیزدهم لالیگا، به خبرنگاران گفت: مالاگا تیمی خوب است و لیاقت حضور در رده‌های پایین جدول را ندارد. این تیم دو بازی از سه بازی اخیرش را برده و به اندازه کافی خوب بازی می‌کند. بازی سختی پیش‌رو داریم و باید در آن عملکرد خوبی ارائه کنیم.

گرث بیل به تمرینات رئال مادرید برگشته اما او هنوز آمادگی حضور در ترکیب کهکشانی‌ها را ندارد. زیدان در این خصوص اظهار داشت: او امروز بدون مشکل تمرین کرد اما باید دید که چه زمانی برای بازگشت به میدان آماده می‌شود. دل‌مان برای داشتن او در ترکیب تنگ شده است.

زیزو در پاسخ به این سؤال که آیا سرخیو راموس با وجود شکستگی بینی‌‌اش آمادگی حضور در میدان را دارد، عنوان کرد: ببینیم می‌تواند بازی کند یا نه. اگر آماده باشد بازی می‌کند اما اگر هم نباشد ما گزینه‌های دیگری داریم. از هیچ حریفی نمی‌ترسیم. اگر سرخیو نباشد با بازیکنی دیگر بازی می‌کنیم.

سرمربی رئال مادرید درباره شایعه تلاش عامدانه دنی کارواخال برای گرفتن کارت زرد در بازی برابر آپوئل در لیگ قهرمانان و پاک شدن کارنامه انضباطی‌اش برای مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان عنوان کرد: از شنیدن این داستان تعجب می‌کنم. او عمداً کارت نگرفت.

زیدان درباره فاصله 10 امتیازی میان تیمش و بارسلونای صدرنشین در جدول رده‌بندی لالیگا، گفت: به هیچ عنوان تصور نمی‌کردم فاصله‌مان با بارسلونا به این اندازه برسد. امیدوارم بارسلونا به والنسیا ببازد؟ یکی از دو تیم ممکن است ببازد اما ما اول باید روی بازی خودمان و تلاش برای بردن آن تمرکز کنیم. در آن بازی هم هر اتفاقی ممکن است بیفتد.

رئال مادرید فردا از ساعت 18:45 به وقت تهران میزبان مالاگا خواهد بود.

نظرات بینندگان