arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۷۹۵۸
تاریخ انتشار: ۱۱ : ۱۲ - ۲۱ شهريور ۱۳۹۰

وزیر اطلاعات: اموال اختلاس کننده از بانک بلوکه شده است

حجت الاسلام مصلحی در حاشیه جلسه هیات دولت درباره اختلاس اخیر گفت: وزارت اطلاعات، بانک مرکزی و وزارت اقتصاد و دارایی با هماهنگی که با هم داشتند قضیه را به گونه ای تعقیب کردند که حق و حقوق بیت المال و مردم از بین نرود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
حجت الاسلام مصلحی در حاشیه جلسه هیات دولت درباره اختلاس اخیر گفت: وزارت اطلاعات، بانک مرکزی و وزارت اقتصاد و دارایی با هماهنگی که با هم داشتند قضیه را به گونه ای تعقیب کردند که حق و حقوق بیت المال و مردم از بین نرود.

به گزارش واحد مرکزی خبر، وی با بیان اینکه دستگاه اطلاعاتی در این زمینه اقدام کننده اولیه بود گفت: وزارت اطلاعات نسبت به دستگیری عوامل و برگرداندن پولهایی که جابجا شده بود اقدام کرد.

وزیر اطلاعات یاداور شد: اموال اختلاس کننده بلوکه شده است و به تخلف بانک نیز رسیدگی خواهد شد.

مصلحی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه این اختلاس ارتباطی با خارج از کشور داشته است یا خیر گفت: نه چنین چیزی نیست و این مسئله ربطی به خارج نداشته است.

وزیر اطلاعات تاکید کرد: تخلفی که صورت گرفته در یک بانک است و اختلاس کننده می خواست از دیگر بانکها نیزسوء استفاده کند که جلویش گرفته شد.

گروهک تروریستی پژاک باید کاملا مضمحل شود

وزیر اطلاعات گفت: گروهک پژاک مشکل ملی نیست.

حجت الاسلام مصلحی درحاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران با تاکید بر اینکه این گروهک ، ضد انقلاب است گفت: پژاک در کشور اقداماتی صورت داد که به همین علت ضربات متعددی به ان وارد شد از این رو به دنبال اقدامات تلافی جویانه ایذایی است.

مصلحی تاکید کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز در عملیات های خود ضربات متعدد سختی به پژاک وارد کرده است.

وی تصریح کرد: نباید موضوع پژاک را مشکل ملی تلقی کنیم بلکه این یک گروهک تروریستی است که اقدامات ایزایی صورت می دهد و به علت اینکه سپاه در مرز در تامین امنیت ماموریت دارد در این زمینه وارد شد و موفقیت های بسیار خوبی نیز کسب کرد.

مصلحی تاکید کرد: در بحث اطلاعاتی نیز موفقیت های بسیار خوبی بدست امده و گروهک پژاک در مباحث اطلاعاتی ضربات سنگینی متحمل شده است .

وزیر اطلاعات گفت: جمهوری اسلامی ایران به دنبال اضمحلال کامل این گروهک است.

هلاکت سه عضو گروهک تروریستی کوموله

وزیر اطلاعات از هلاکت سه عضو گروهک تروریستی کوموله در درگیری با سربازان گمنام امام زمان(عج) در دو شب پیش خبر داد.

حجت الاسلام مصلحی در حاشیه جلسه هیات دولت درجمع خبرنگاران افزود: یکی از کسانی که سال گذشته در تاسوعای حسینی سه نفر از نیروهای انتظامی را به شهادت رسانده بود می خواست اقدام تروریستی دیگری انجام دهد که در درگیری با سربازان گمنام امام زمان به همراه دو تروریست دیگر به هلاکت رسید و چند نفر دیگر نیز دراین رابطه دستگیر شدند.

وزیر اطلاعات با بیان اینکه استکبار جهانی برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی راهبرد براندازی نرم در طولانی مدت و روش سخت افزار و نرم افزار را توام دنبال می کند گفت: ممکن است گروهکهای مختلف تروریستی وهمچنین منافقان و نظام سلطه با توجه به نقاط مشترکی که در ضربه زدن به انقلاب اسلامی دارند اهداف مشترکی را نیز دنبال کنند اما در نوع ضربه زدن متفاوت عمل کنند.

وی گفت: اینگونه نیست که گروهک های تروریستی و منافقین در هر موقعیتی به شکل یکسان وارد شوند بلکه گاهی اوقات با اقدامات تروریستی و در بعضی مواقع با نزدیکی به مجموعه های خودی و در لباس دوست، ظاهر می شوند تا به اهداف خود برسند.
نظرات بینندگان