arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۷۹۶۲
تاریخ انتشار: ۱۳ : ۱۲ - ۲۱ شهريور ۱۳۹۰

اولین سریال شبکه چهار

با پایان یافتن سومین اپیزود مجموعه نمایشی نامه‌ها به عنوان « گذشته، گذشته » با بازی « اکبر زنجان‌پور و نازگل نادریان »،چهارمین قسمت این مجموعه با نام «نامه باد» در حال تصويربرداري است. این قسمت از مجموعه نامه‌ها را «اصغر عبداللهي» بر اساس نوشته فرهاد نقد علی بازنویسی کرده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
روابط عمومی شبکه 4 سیما: با پایان یافتن سومین اپیزود مجموعه نمایشی نامه‌ها به عنوان « گذشته، گذشته » با بازی « اکبر زنجان‌پور و نازگل نادریان »،چهارمین  قسمت این مجموعه با نام «نامه باد» در حال تصويربرداري است. این قسمت از مجموعه نامه‌ها را «اصغر عبداللهي» بر اساس نوشته فرهاد نقد علی بازنویسی کرده است.
در اپيزود چهارم  حسین عاطفی، نگین صدق گویا و شهروز ابراهیمی به ایفای نقش می پردازند.
این مجموعه که اولین مجموعه نمایشی شبکه چهار به شمار می‌آید به کارگردانی حمید لبخنده در باغی حوالی امامزاده صالح تجریش از ابتدای مردادماه تصویر برداری آن آغاز  شده و همچنان ادامه دارد.
« نامه باد» درباره شخصی به نام آرش است که همه چیز خود ،حتی زنش لیلا را رها کرده و به خانه ایی قدیمی که در وسط یک باغ است پناه آورده است؛ و لیلا همسرش به دنبال یافتن خاطرات پدر (استاد حصاری ) که گمان می کند باید نزد آرش باشد به این خانه ی قدیمی پا می گذاردو...
 مجموعه نمايشي "نامه‌ها " کاری از  گروه فیلم و نمایش شبکه  4 سیما است در 30 قسمت 45 دقيقه‌اي با مضامين اخلاقي و انساني ساخته مي‌‌شود و هر قسمت قصه‌اي مستقل دارد.
نظرات بینندگان