arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۷۹۷۸
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۴۳ : ۱۲ - ۲۱ شهريور ۱۳۹۰

بازیگر سریال «اسپارتاکوس» در جدال با سرطان ناکام ماند+عکس

اندی ویتفیلد که در سریال «اسپارتاکوس: خون و شن» نقش اسپارتاکوس را بازی کرد در سن 39 سالگی درگذشت.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 اندی ویتفیلد که در سریال «اسپارتاکوس: خون و شن» نقش اسپارتاکوس را بازی کرد در سن 39 سالگی درگذشت.

به گزارش انتخاب به نقل از خبر، سم مِی‌دو، مدیر برنامه‌های اندی ویتفیلد گفت او یکشنبه در سیدنی استرالیا پس از 18 ماه مبارزه با سرطان غدد لنفاوی فوت کرد.

ویتفیلد متولد ولز بود و سال 1999 به استرالیا نقل مکان کرد. او تا زمانی که در سریال «اسپارتاکوس» نقش یک برده را بازی کرد شهرتی نداشت.

ویتفیلد در این سریال جنبه دیگری از شخصیت اسپارتاکوس را نشان داد، اسپارتاکوسی که با نقش‌آفرینی کرک داگلاس در فیلم سال 1960 استنلی کوبریک به سینمادوستان معرفی شده بود.

سریال «اسپارتاکوس» خشونت بسیاری داشت و به موفق‌ترین مجموعه شبکه استارز و کارنامه بازیگری ویتفیلد بدل شد. ویتفیلد تنها در فصل اول این سریال که 13 قسمت بود و سال 2010 پخش شد بازی کرد و زمانی که زمان فیلمبرداری فصل دوم رسید علائم سرطان در او مشاهده شد.

شبکه که به بهبودی ویتفیلد امیدوار بود ساخت فصل دوم را کنار گذاشت و به جای آن پیش‌درآمدی شش قسمتی به نام «اسپارتاکوس: خدایگان آرنا» تولید کرد که داستان آن در روزهای پیش از ظهور اسپارتاکوس می‌گذرد.

اما ماه ژانویه حال ویتفیلد رو به وخامت گذاشت و شبکه اعلام کرد برخلاف میل خود تولید فصل دوم با حضور بازیگری استرالیایی به نام لیام مک‌اینتایر شروع شده است.

کری آلبرت، مدیرعامل و رئیس استارز در بیانیه‌ای که یکشنبه شب منتشر شد، نوشت: «بسیار غمگین هستیم که دوست و همکاری عزیز به نام اندی ویتفیلد را از دست می‌دهیم. بخت یارمان بود که در «اسپارتاکوس» با او همکاری کردیم و خرسندیم این مرد که نقش یک قهرمان را بازی کرد در زندگی خود نیز قهرمان بود.»

تنها سریال قابل‌توجه ویتفیلد پیش از بازی در «اسپارتاکوس» سریال «دختران مک‌لود» بود.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
فرشید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۱
2
5
ای شیطون فیلم اسپارتاکوس رو دیدی؟
اوکتای
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۲
0
7
سلام

اسپارتاکوس یک فیلم اخلاقی بود
محمد
|
Germany
|
۲۱:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۸
0
4
بهترین فیلمی که درعمرم دیدم همین بود
نظرات بینندگان