arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۸۰۰۱
تاریخ انتشار: ۳۲ : ۱۴ - ۲۱ شهريور ۱۳۹۰

سربازان متاهل، معاف نمی شوند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

جانشین اداره منابع انسانی ستادکل نیروهای مسلح گفت: مدت خدمت وظیفه دانشجویان متاهل کم نمی شود و اخبار منتشر شده در این باره صحت ندارد.

به گفته سردار موسی کمالی کارکنان وظیفه متاهل حتی‌الامکان در استان محل سکونت همسرشان بکارگیری می‌شوند.

او در واکنش به خبر معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها مبنی بر ارایه طرحی به دولت برای کاهش زمان خدمت نظام وظیفه دانشجویان پسر که ازدواج دانشجویی می‌کنند، این اظهار نظر را کرده است.

به گزارش سایت پلیس سردار کمالی همچنین گفت: "کاهش مدت خدمت سربازی دانشجویان پسر که ازدواج دانشجویی می‌کنند، صرفا یک پیشنهاد است و با توجه به تعداد موالید ذکور سالهای 70 تا 80 که در ده سال آینده به خدمت اعزام می‌شوند، هیچ برنامه‌ای برای کاهش مدت خدمت سربازی یا معافیت گروه جدیدی از مشمولان وجود ندارد. تمامی مشمولان وظیفه باید در قالب مقررات موجود تکلیف خدمت نظام وظیفه خود را روشن کنند."

کمالی از مسوولان، اشخاص و سازمان‌ها خواست با توجه به نقش خدمت نظام وظیفه در آمادگی دفاعی نیروهای مسلح و اهمیت و حساسیت خبرهای مربوط به آن برای خانواده‌ها و جوانان، از رسانه‌ای کردن پیشنهادات مرتبط با خدمت سربازی خودداری کرده و هرگونه پیشنهاد را صرفا برای بررسی به ستاد کل نیروهای مسلح ارسال کنند.
نظرات بینندگان